Soundtrack polaska

Proleće je stiglo tek pre koju nedelju, klinka se vratila kući pre mesec dana, moj delikatni svet se zavukao u jedan od skrivenih uglova ovog stana pored koga verovatno prolazim svakog dana, ali sve i da je lako vidljiv, ne bi mi uspelo. Sigurno ne da se i ja zavučem za jednu sesiju tišine. Trebaće mi bar još mesec dana da se priviknem, možda nešto više za oporavak. Neverovatno je koliko klinci zauzimaju mesta. Imaju velike živote, možda stoga.

Sutra krećemo na put. Ne jako dug, svega dve nedelje. Jedna od neobičnih stvari ovog neobičnog proleća je da smo nakon jednog leta pauze, klinka i ja nezavisno (i sasvim ozbiljno) zaključile da nam se pauza čini kao deset godina! Putujemo opet u Evropu, skupa, kao u najboljim danima. Ja sam tokom pauze definitivno razumela da su moji najbolji dani iza mene, ona je još uvek na početnim stranama, ali ima jedan ne naročito debeo svitak u koji su stala naša putovanja tokom godina, i to je sada klasika. Mi možemo da merimo cele živote njima. Niko drugi ne zna kakve su to priče i iskustva, bez obzira što sam ja pisala o njima, ona ih pamti, često ih pomenemo, smejemo se, razgledamo fotografije…

Putovanje ove godine, ni 24 sata do polaska, je puno neverice na mojoj strani. Kao da sam odustala. Povremeno se kroz zadebljanja koja su narasla na mestima gde ne bih očekivala probije radost, prepoznatljiva kao najlepši odraz; nezaboravna u stvari. Zbog takvih susreta je vredelo živeti. Uprkos čudnom tkivu, uspela da izvedem organizaciju i sutra krećemo.

Danas popodne, pakovanje je bilo u planu ali nikako da krene. Zatim se klinka setila da nam treba muzika; znala je tačno koja. Nismo pakovale ništa brže, ali nije tajna uspeha u žurbi, pa ni u obavljenom poslu – spakovati letnje krpice nije veći uspeh ni kod naročito popustljivih merila – već u zadovoljstvu koje se prelilo preko svega i neočekivanom efektu na patinu svakodnevice. Trebalo nam je deset puta duže, nismo ni završile, ali putovanje je već započelo. Ja čak planiram da sutra pred polazak odemo na latte kao i svake subote. Ona se smeje, smejemo se skupa… a to je hallmark naših putovanja.

2 thoughts on “Soundtrack polaska

  1. Hvala, Jovana.
    Mi se radujemo svemu tome, za pocetak 🙂
    Bez ikakve sumnje, radost je klinka kojoj je upala kasika u med. Sta je vise potrebno 🙂

    Lep pozdrav,

Ostavite odgovor

