L’Impressionnisme

Park Tiljerije u Parizu, 31. oktobra. Temperatura oko 20°C.Vidi se umor na turistima, ali dan je tako prekrasan, i svetlost oko 4 popodne jesenjim danom naročito lepa. U to doba dana rastvori se nerastvorljivo, otvori uvek sakriveno, zastane večiti tok, i svetlost se čak zagleda u nas. Izmakne se malo, i spori zraci prođu kroz gustu masu i iskustva, kroz laži, obmane, i predele koje niko još nije video. Ceo svet je obasjan. Zamisli.

IMG_4732

IMG_4733

IMG_4735

IMG_4736

IMG_4737

IMG_4741

IMG_4745

IMG_4747

IMG_4748

8 thoughts on “L’Impressionnisme

  1. Hvala sto si pojasnio. Ja sam omasila i tvoj smisao i sopstveni iz teksta gore 🙂
    Homeostaza, apsolutno.
    Fascinantno je zagledati se u takvu svakodnevnost kao svetlost koja prozima sve, daje zivot, lepotu svemu, nama… Kakvo cudo u svetu punom cuda.

  2. Ивана, по ко зна који пут ти на овом блогу хвалим квалитет фотографија.
    Или откриј тајну (помало се, тек пола века, бавим аматерском фотографијом) – или, ако је у питању урођени таленат – мењај професију 🙂

  3. Gorane, pre vise godina, kad smo OMD i ja putovali bili malo po Evropi, on je, odusevljen onime sto je video, proveo sate i sate fotografisuci (mozda sam vec pominjala, ne secam se). Ja sam bila dosta strpljiva, obzirom da nam je ponekad trebalo vise od sat vremena samo da obidjemo jednu gradjevinu po obodu, spolja, ali nisam sasvim razumela dok nismo dobili razvijene snimke. OMG! On je fantasticno talentovan. I to je bila sva moja skola – pocela sam da obracam paznju.

    Nemam nikakvu tehniku, ni dobar aparat (odnosno, imamo par dobrih ali su teski, pa ih ne nosimo uvek), ne znam kako da namestim ni jednu jedinu od manuelnih funkcija, ali umem da gledam.
    Klinka je nasledila talenat, i jos ga uvecala, rekla bih, i ja sam se nadala da ce izabrati da studira nesto u vezi sa fotografijom. Nista od toga, bar ne za sada. A ja redovno ponavljam: ljubimac, razvijaj svoje talente, oni su karta u dobru buducnost.
    Ne znam koliko sam ubedljiva. Nisam Og zna sta uradila sa sopstvenim 🙂

    A tebi veliki pozdrav, i postovanje za sve amaterske posvecenosti. Na osnovu malog primerka koji sam videla, ako su ‘amateri’ kao ti, onda je nivo za majstore vrlo, vrlo visok 🙂

  4. цитат: ali umem da gledam.
    .. То гледање има 2 важне функције, по мени: уочити занимљив мотив и осмислити кадар..
    Друга (и последња) важна ствар су квалитетна сочива: зато су једино добри оних пар тешких апарата, односно они су тешки зато што су добри 🙂

    Слажем се са тобом да своје таленте наследимо (генима или образовањем у детињству)
    – а шта са тим талентом после урадимо, то је на нама

  5. Da i ja citiram:…уочити занимљив мотив и осмислити кадар….
    I dodam: postoji jos jedan vrlo vazan faktor – zadovoljstvo, ili ljubav prema tome sto se gleda, dozivljava… Nije nista od toga uvek svesno, ni temeljno, ali predstavlja jedan narocit sklop – trenutan, koji se rasklopi vec u sledecem trenutku – koji dodiruje sustinu najprisnije. A bolje od toga zaista ne moze.

    Razviti talente u nesto korisno nije uopste lako. Ja sama, narocito kao mama, puno price trosim na te i slicne stvari. Ali znam da nije lako. Prepoznati sopstvene talente je jedan korak, a spleti strast oko njih je nesto sasvim drugo. I drugacije za svakoga. Tako da svi mi talentovani – a ima nas jako puno, cak nismo uopste retki – ne moramo da nosimo krivicu neostvarenih talenata, neostvarenog nicega.
    Ovo su moje ceste misli, pa vecito variram izmedju kiselog grozdja i slatkog limuna 🙂

Ostavite odgovor

