Tri tacke – 3

Evo me u Pragu.
S pijace na vasar. Guzve zaguse, skrenes levo ili desno i odjednom nema nikoga. Ili ih ima jos vise. Sve brosure i svi utisci su u pravu – grad je prekrasno ocuvan. Fotografije se mogu okidati i naglavacke ili zatvorenih ociju i ispasce izuzetne. Malo banalizuje videti tako jasno odnos velicina, trajanja i drugih parametara.
Nisam bila puno po Centralnoj Evropi, skoro uopste. Sada znam i zasto. Tragedija proslog veka se ovde oseca jos uvek zivo. Ja je sigurno vidim. Iako pod time svi najpre pomisle na komunizam. Imaju i spomenik zrtvama komunizma. Pre toga su izgradili jedan zrtvama fasizma, i zrtve su zbrinute. Ko zna kada ce praviti spomenik zrtvama kapitalizma, i da li ce.
Sinoc sam cekala da me klinka pozove i upalila TV. Na jednom kanalu nasla dokumentarni film o Titu uradjen pre dve godine. Lordan Zafranovic. Film je vec bilo na pola puta. Pricali su stari drugovi, jos uvek zivi 2012. Dirljivo, poucno, ali nauci su sada na niskoj ceni.

Cudno putovanje sve skupa. Mogu gde hocu, kad hocu i kako hocu, i ponekad je dobro, ali nije kompletno. Potrebno je pravo drustvo. Moj patner u avanturama, klinka, mi nedostaje. Za pricu, za smeh, za ushicenje pred necim neocekivanim i prekrasnim… Such is life. Dobar.

Ostavite odgovor

