Tri tacke – 1

Evo me u Hamburgu.
Poslovni deo puta. Neobican grad. Nova gradnja je popunila sve sto nije prezivelo rat. Ritam je spor, grad nije pun ljudi, vreme je prolecno. Nesto se ne uklapa, a najvise ja: delom jetlag delom obaveze oko sajma od jutra do mraka. Hotel je jako lep. Ima i bazen, oko koga setaju goli muskarci a neki imaju seks u bazenu. To su onih pet zvezdica u klasi hotela. (Pristup bazenu je besplatan, za seks nisam sigurna). Ne zelim da mi to ostanu poslednji utisci o gradu i hotelu. Obicno imam sire vidike, iako ne znam zasto. Jedina perspektiva koja vredi je sa dovoljne distance.

Povremeno me obuzme prava radost. Klinka mi nedostaje i ja njoj, ovo je novo iskustvo. U ovakvoj hotelskoj sobi bih mogla da zivim (minus goli muskarci oko bazena). Pravo je cudo koliko nemackih reci razumem. Jedino mi francuski izmice. Sutra pocinje privatni deo putovanja.

2 mišljenja na „Tri tacke – 1

  1. .. давне 1981-ве сам 5 дана провео у Хановеру, на сајму алатних машина – и младост-глупост, нисам се сетио да избегнем једног од тих дана са сајма па да обиђем Хамбург, који је чувена лука, а на пишомет је од Хановера.

    Голи мушкарци у базену: заиста необична слика за Балканце без 5 звездица, подсетило ме на један давнији биографски филм о Рок Хадсону 🙂

    Има ваљда доле у луци и даље из филмова чувени Репербан, некада четврт црвених фењера, где су мушки морнари а партнери даме старе професије – не знам, али бих луку свакако волео да видим, професионална деформација 🙂

    Уживај у новим утисцима и опиши нам их, поздрав!

Ostavite odgovor

