A Love Letter

To love summer is to tell Life:
I am You
Never will I be a part of anything
more beautiful than You

I take to the streets and join
in my own summer skin
sheathed in a summer dress

I have many

I have many
and each is my beloved

They flip fold crease yield
as the wind blows
as I move
as I stand still
as the wind waits
and we cross the street together

A flag of my erotic dependence
a magistrate of effortless truce
a summer dress separates two opportunists
– the heat of the day
and the swelter of the life within

Folded it fills a fist

My summer travels have founded
the temple of life’s happiest moments
I know now
that memories alone
can mimic forever in its lofty abode
I, in their midst, am posing
in a summer dress

1040

6 thoughts on “A Love Letter

  1. Enchanting indeed, гђице Писац и живело лето и девојке у летњим хаљинама. О, даа..
    ‘Тео би касти, сва си молто атративо (екхм 🙂 – али осмех доминира.
    Срећан осмех се не да одглумити

  2. Sirok osmeh imam i sada, Gorane, hvala. Bilo je lepo i bila sam srecna 🙂
    Dobro je znano uzivanje sveta i sire u devojkama u letnjim haljinama, ali mislila sam da se duguje letnjim haljinama jedan hvalospev od strane onih koje ih nose.
    Ne postoji nista sto radije nosim, u cemu se lepse osecam, i u cemu mi je zivot blizi i drazi nego u njima. Ja sam ‘devojka u pantalonama’ ostalih meseci u godini, pa i tokom leta u obicnim okolnostima, ali sve se promeni kad odemo na put. Mislim, ako se moraju davati razlozi za putovanja, to bi mogao biti jedan 🙂

  3. Pesma je puna svetlucavih detalja i mekih pregiba, prepoznatljiva tvoja pesma. A za ovu fotkicu, na kojoj si u letnjoj haljini i sandalama, ti posebno hvala. Inspiriše me da napišem pesmu.

  4. Zelim da sacuvam sve lepe trenutke, shvatila sam. Desi mi se (desavalo se jos vise ranije) da losi trenuci potisnu one lepe pa dok sve slozim kako tako prihvatljivo, prodje previse vremena i izgubim ono sto je bilo puno vaznije.
    Treba zvrljati, zapisivati, crtati, slagati akorde, bilo sta ali sacuvati.

  5. Razumem. Drago mi je što si napisala ovu pesmu i sačuvala neke lepe trenutke leta, i slažem se da sve druge lepe trenutke treba čuvati – zapisivati ih ili slikati ili uglazbljivati :). Mi ponekad budemo inertni pa ih ne sačuvamo kako treba, ali dobro je što oni (lepi trenuci) ne iščeznu tek tako, nego, u periodu dok smo pod njihovim utiskom, utiču na sve što radimo u ovoj našoj svakodnevici. Da dam primer. Recimo, jedno popodne doživimo neki mnogo lep trenutak. Ok, ako imamo vremena možemo da sednemo i zapišemo ga. Međutim, to nije kraj što se tiče tog lepog trenutka — on nas može držati 2, 3 ili 5 narednih popodneva u živahnom raspoloženju i dovesti nas u neke nove lepe situacije koje ćemo takođe poželeti da sačuvamo/zapišemo. Dakle, ako i propustimo da sačuvamo/zapišemo neki lep trenutak, dok god budemo bili pod njegovim utiskom on će biti utkan u našu svakodnevicu, a samim tim i u postove i pesme proistekle iz nje. A i to je nešto 🙂

    Sori što sam iskomplikovao. Ova tema mi se dosta mota po glavi ovih dana, ali nisam još uvek stigao da je lepo razradim 🙂

  6. Da, ne zuriti nigde, ni sa zapisivanjem, ni sa bilo kojom drugom metodom. Samo sacuvati. I dobro staro pamcenje posluzi. Negde se smesti u fino meko tkivo, I tu nas greje, cuva I zivi uz nas.
    Imale smo bas takvo jedno iskustvo u Barseloni, gde nam je baterija u aparatu istekla. Moracemo da zapamtimo ovo, ljubavi, rekla sam joj. Zauvek. I verujem da hocemo. Bilo je jedno od tih iskustava, bas za zauvek.

    Nisi zakomplikovao. O ovome prosto vredi razmisljati pa koliko god uzelo. Lepo je 🙂

    p.s. Flojd se izvalio uzduz, tik uz tastaturu, I preliva se malo I na nju. Pa kad treba da pritisnem nesto na vrhu, ja udjem u krzo, I poguram malo. Ne grize me, za cudo jedno, ali se ni ne pomera 🙂

Ostavite odgovor

