Ne skidaj šešir, Glorija

’Ne nosiš šešir večeras’ rekao je Piter
To su prve reči koje mi je uputio

Piter i ja smo više puta
pričali neverbalno
Srećemo se jednom mesečno
ili ređe
Kad sam blizu njega
on dotakne moj struk
ja se naslonim na njegovo rame
on spusti ruke i okrene me
i ja uvek izađem iz tog preokreta nasmešena
iako promiskuitet plesa
od tri minuta ne zasiti
i euforija plesa
ostavi sve gladnijim
rane
ranjivim
dodir razjaren
dok parovi u uskim krugovima
vrebaju socijalnu priliku

Zbog toga
Piter i ja ne znamo
kako preći na reči
On je prvi loš pokušaj
ispratio drugim
’Nosi šešir sledeći put’
rekao je
Piter se udvara
i ja uspešno sakrijem iza osmeha
razočaranje
svoje i njegovo
Sa Piterom je ples više od poznanstva
Sa rečima smo već stari par

Prošli su meseci
ja sam nosila šešir
sada smo Piter i ja pričali
kao stari znanci
On je mogao da dopusti sebi
pogrešne korake
Ja sam se popela
na njegova stopala
držala ga za ruke
i upravljala
nespretnim pokušajem dvoje
veštih plesača

Piter i ja imamo teorije
i iskustva
Imamo i druge stvari
koje se vide na fotografijama
u albumima
smeštenim u našim kućama
Osveženje je reći pogrešnu stvar
u tako dobrim okolnostima

U plesu stojimo
jedno nasuprot drugom
Hrabro je prići nekome tako blizu
i ne tražiti ništa osim malo sklada
Sada sedimo jedno kraj drugog
gledamo u istom pravcu
i vidimo istu stvar

Razočarani smo
Piter i ja
ali sačekaćemo još par susreta
pre nego što pustimo prirodu stvari
da poravna
mali nabor uzbuđenja
koji se gužvao između nas
mesecima

Zaboravili smo kako da plešemo
Piter i ja
u prvoj pravoj prilici
za ples

Ostavite odgovor

