Vredno pomena

Jedina
stvar vredna pomena
o meni, dragi Džordž,
je da sam jedinstvena:
Jedan par ruku
jedan nogu
jedno srce
par pluća (liče malo na krila Nike, zar ne)
jedan bubrega nesto niže..
I dugačak rep od iskustava
koja zvone i galame pri svakom koraku
kao da sam hodajući cirkus
I to je to
Ako ikada čuješ da mrmljam
ili brbljam predozirana na rečima
ili značenjima (uvek pobrkam ta dva)
podseti me, ako si drug,
na usamljene parove
i pojedince iznad
koji meni za ljubav
trpe glorifikovane metastaze
egzistencije
Ja nisam uradila
za njih
išta vredno pomena

2 thoughts on “Vredno pomena

Ostavite odgovor

