BYOS

Bring Your Own Story.
Slobodan dan.
Rođendan.

13 thoughts on “BYOS

  1. Ех, ти и твоје фантастичне фотке – просто није фер 🙂
    .. а што рече П.Б: Srećan bio i još se bar 100 puta slavio .. ја више волим да кажем, онако од срца:
    Још толико – па доста
    (мада ми ае мој матори, у 83-ћој, поверио како не би имао ништа против да доживи и 100-ту 🙂

  2. Pridružujem se čestitkama. Veliki poljubac. Pa da nam – što bi reko MuadDib – poživiš još toliko 🙂

    P.S. Fotke su mi malo hladne. Valjda zbog sveg tog plavetnila i vrlo malo živih bića na njima. Bolje da si, umesto tih ražnjića, knedli i kolača, postavila fotkicu sebe; recimo, kako sediš na nekoj osunčanoj klupi, sa šeširićem na glavi ili tako nešto.

  3. Hvala, dragi PB, Gorane i Dusane 🙂
    Ako ce dan biti kao ovaj proslog utorka… nemam nista protiv tih velikih brojeva sa kojima ste velikodusni 🙂
    Mnogo volim rodjendane pa se potrudim da svaki bude lep i u njemu uzivam, a kad je vreme tako lepo i jos sam slobodna… nista me ne zadrzava.
    Nije tacno, i da nije tako lep, svejedno je dobro imati rodjendane 🙂

    PB, ima ljudi koji stvarno racunaju da ce ici do maksimuma. Ne znam, zaninljiva je glad za zivotom. Svako je ima a opet, nije ista. Neka se dobro zivi, to se meni jako svidja.

    Gorane, fina dama je nedavno rekla nesto sto je ukljucivalo jos koji dobar broj godina i to je bilo tako slatko, videti da i nesvesno racunamo na sve sto se racunati moze. Neka svako pozivi.

    Dusane, dan je bio mnogo lep. Topao ali ne previse, i grad prilicno tih u tim delovima koje sam izabrala za lutanje, i moj ritam puno sporiji od obicnog ali dobar, pravi moj ritam… sve je to tako prijalo, kao da sam jela kasicicom omiljeni dezert. Svaki pogled je bio nagrada, i svaki udisaj, korak… I na kraju vecera sa klinkom (Gorane, ona je slikala klopu a ja ostatak) u kojoj smo uzivale u svakom zalogaju. I kelneru smo bile mnogo simpaticne. Kod uzivanja se uopste ne ustezemo.

    Fotkica drugi put 🙂

  4. .. видим, а и из неких ранијих коментара, да ќлинка’ има талента (а сумњам и нешто обуке мамицине) за кадрирање.. Јако волим фотографију, само је учи и даље – а Душану бих поручио да му јесте исправно запажање, уз напомену да и хладне фотке умеју да побуде осећања.
    Нисам ја толико паметан, па узимам референцу на Р.Редфорда у предивном филму “3 дана кондора“, када погледа фотке и обрати се Ф.Данавеј са коментаром: Lonely pictures..
    Мене фасцинирају фотке са овог блога баш зато што асоцирају на прекрасне насловне омоте ЕЦМ рекордс, позз

  5. Ja razmisljala bila dalje o Dusanovom komentaru… taj moj utorak je bio kompletna antiteza mojoj svakodnevici tokom nedelje.
    To se nije slucajno desilo, ali nije bilo nuzno da ce se desiti. Ja sam se svesno upustila bila u uzivanje u svemu sto sam radila tog dana, a nije sve spadalo u glamurozne aktivnosti. Nije bilo neophodno.
    Na primer, iako laboratorija u kojoj provodim dane nije mracna ni sumorna, naprotiv, blsitavo bela i toliko je posao dinamican i akcija brza da ja provedem po 10 sati tamo a vreme je proletelo, i nisam pola zavrsila… – ali nema dnevnog svetla.
    Pa kad vidim nebo… ne mogu da opisem kakav je to osecaj kad vidim nebo nakon takvih dana.
    Here I need a juxtaposition: godine sam provela radeci u okolnostima sopstvenog ritma i prostoru odakle sam videla PUNO neba.
    Da je taj utorak imao tako lepo nebo nad gradom, i fina mesta bez puno ljudi i svako koga sam srela je hodao bez zurbe…. I was in heaven.
    I to vam zelim svima za vase rodjendane 🙂
    To je inace bila ideja iza ovog posta – da svi razmislite, mozda podelite, kako ste ili cete provesti svoje rodjendane. Vredi potruditi se da budu mnogo dobri 🙂

    Gorane, klinka je zaista talentovana za ovakve stvari. OMD je sve to zapoceo. Ja sam ucila od njega, ona mozda delom od mene, verovatno vise od njega, ali sada mene smatra obicnim diletantom, iako ne bez dobrog oka. Ona je ipak klinka pa je privlaci slikanje drugih klinaca, poziranje i sl. ali se uopste ne usteze da u dobrim uslovima slika zaista sjajne fotografije. Ove godine ima u skoli fotografiju kao predmet pa ce sigurno nauciti korisne stvari. Moj talenat je slucajan, ali njen se pojavio rano pa ce mozda ona nesto sa time i uraditi. Jos uvek je kompletna klinka iako se stalno gura kao velika, ali uz nesto truda i pravih stvari – srece – ima tu puno dobrog sto bi se moglo razviti na lep nacin.
    Nadam se i drzim joj fige, u ovome i svemu 🙂

  6. Ја сам понешто научио из:
    1. ФОТОГРАФИЈА, Милан Физи, Графички Завод Хрватске, 1977 и
    2. A Concise History of Photography, Helmut Gernsheim, 1965

    Само могу да замислим шта САДА све може да се нађе на нету, само ако се загреје за идеју 🙂

  7. Srce si 🙂
    Ne znam koliko ce daleko to interesovanje ici. Ona sumnja u sebe, nije zainteresovana za puno toga osim drugih klinaca njenog uzrasta – sto je sve normalno – ali zanimljivo je posmatrati njenu reakciju kad osmotri neku fotografiju. Kao da je tri puta starija odjednom – pogleda, i sve joj je jasno.
    Ima puno mesta za takav talenat, ali ja se trudim da ne pricam preterano. Neka sama dodje na svoje, i nadam se da put nece biti bolan. Naporan – da, to je neizbezno.

  8. Макар ТАЈ таленат стимулиши, нашта год изашло, нека остари – то је само у секунди, а мора мало бити и болно у моменту.
    Награда, која следи, после у срцу – бићеш једна пресрећна мама 🙂

  9. Stimulisem i podrzavam sve 🙂
    Mnogo toga me cini srecnom mamom, i mnogo toga me cini tuznom, ali mnogo mi se napuni srce kad je vidim kako izadje iz nje spontana radost, ili kad je puna energije da uradi ovo, ono… Dobro je dete i dobro drustvo. Da nauci da se nosi i sa tim bolnim zivotnim podmetanjima, a sa ostalim ce lako.
    I da ima srece.
    (Kad vec pricam sa zlatnom ribicom i ona me slusa 🙂

Ostavite odgovor

