The Matter of High Heels

They elongate the legs
and shorten the stride

6 thoughts on “The Matter of High Heels

  1. Хех, значи снижавају степен гордости (поноса, сујете, смртних грехова 🙂
    Можда би их онда попови требало да сматрају богоугодним, хаха
    Then again, можда и би – али ако би их обули бечаци (баш сам одвратан, а? 🙂 🙂

  2. Naprotiv, samo potvrdjujes onu moju postavku (koja se javlja u raznim oblicima) da na pola puta treba promeniti pol, cisto da bi se osetilo na svojoj kozi kako je i sa one druge strane. Mada moze i sa blazim primerima – obuci stikle, podizati decu, popeti se na vrh i odande raditi sta se vec radi na vrhu… Ko zna, mozda bi ispalo da smo puno slicniji kao i da kad se (konacno) bolje razumemo, mozemo i da budemo bolji jedni sa drugima.
    To bi vredelo 🙂

    Ali ja nisam imala ponos na umu. Stride je koracanje velikim koracima, grabljenje napred takoreci, i bukvalno i prenosno, i na duzim nogama to bi trebalo da bude lakse, zar ne?
    Na stiklama to postane paradoks. Sa mnogo znacenja.
    Da ne pominjem da stikle nikad nisu bile vise nego sto su danas. U njima se i bukvalno jedva hoda. I to hodanje je cak ruzno i iz estetskog ugla. Dakle, najbolje je stajati u mestu.
    Znacenja koliko volis 🙂

  3. Ivana, sjajni su ti postovi. Prvi put sam na tvom blogu i baš mi je drago što sam nabasala na njega.
    A što se tiče ove ideje s promenom pola – možda ne bi bilo loše kad bi moglo back and forth. S druge strane, mi bismo mogle da poradimo na tome da postanemo debelokošci i eto nam muške perspektive 🙂

  4. Hvala, Sonja. Drago mi je da si naisla – dobrodosla 🙂

    Kad malo istupis iz utabanog, opcija koliko volis. Back and forth mi zvuci sasvim dobro, cak i najbolje. Odrzava u stanju pripravnosti.
    Sa debelokoscima… uopste je neverovatno – obzirom da muskarci i zene zive skupa oduvek – kako ne uce/ucimo jedni od drugih i bolje i vise.

    Lep pozdrav,

  5. .. ма, разумео ја да се под појмом stride ради о крупним корацима и грабљењу напред (а не о техници којом је клавир свирао Арт Тејтум а истог је назива 🙂 те зато и окренух на сујету, гордост (улете и понос у грехе 🙂
    .. те потом, колатерално и на попове педофиле, далеко им..
    Далеко од тога да не волем високе штикле: али оне су некако добре када се стоји у месту, како кажеш издужују ногу – визуелно, мада стварно утичу на висину, али верујем ти да је у њима корачати тешко, можда као ловцу у гуменим чизмама на којима вуче и по два кг блата.
    Него не ваља нам се у ова времена стајати у месту.
    Наајпозздрав!

  6. Ah, pa dobro, bas zanimljivo u stvari. Pomislila sam da je mozda neka igra asocijacija u pitnaju. Bas zanimljivo 🙂

    Meni je prosto naislo vrlo jasno u subotu, kad sam zurila negde svojim korakom, i shvatila da je svaki korak povezan sa onima pre njega i onima koje cu tek napraviti. Velika presija, ali podnosi se kad se tako skine sa duse 🙂

    Veliki pozdrav i odavde,

Ostavite odgovor

