Skoro. Apsolutno.

Erotske misli naiđu ponekad tokom dana. 
Ulepšaju dan. Za početak.
Onaj oko mene, pa par metara dalje, i šire… Ulepšaju još štošta, ubeđena sam.  Ali mnogo ulepšaju dan.
Ne ulepšaju druge ljude, to je zanimljivo. Samo dan i nežive objekte. Možda malo i mene. U WC-u bacim pogled u ogledalo, i nasmešim se.
Prekidaju me ljudi sa kojima radim. Njihova muzika, pogurene forme, predanost egzistenciji… Prekidi ne smetaju. Posmatram ih kroz debelu dioptriju (od zadovoljstva). I ne vidim ih jasno. Kad ne prekidaju još je bolje. 
Zadovoljstvo je ponekad eksperimentalno.
Odobravam.
Kad me svi požuruju, ja ne žurim. Kad očekuju, ja se nasmešim. Kad objasne nešto, ja se iznenadim – i zaboravim.
Kod razgovora sa drugima uvek se malo začudim. Ko su oni, ko sam ja, i da li je priča bila neophodna.
Odgovor je uvek negativan.
I to pruža zadovoljstvo.
Ništa mi ne odvlači pažnju. Sve postižem. Ja sam na savršenom mestu.
Skoro savršenom. Skoro srećna.
Apsolutno srećna kad sam velikodušna.

2 mišljenja na „Skoro. Apsolutno.

  1. Хе-хе, хе-ротика: моја омиљена тема, посебно у извесним годинама када визуелно увелико превазиђе опипљиво 🙂
    Летос сам се неизмерно забављао посећујући сајтове посвећене голотињи у уметности, наравно, у радно време 🙂 🙂 , мада то далеко лепше звучи ако се формулише као “nudity in art“ 🙂
    .. па се и слатко насмејеш када схватиш колико су највећи ренесансни вајари, мукице, морали ипак да воде рачуна о томе да не саблазну оне љутите чике који би лако могли да их прогнају, или у најмању руку оставе без прихода: скулптуре Давида (како Донателовог тако и Микеланђеловог) имају пимпеке таке малечке као да су их маестри вајали и сами стојећи у ладној води, до пупка.. дочим Персеј (Челинијев) уз исто тако малецког поносно држи мач 10000 пута дужи од малецког 🙂
    Иста тема еротика, са другог аспекта – да се најежиш од лепоте: треба из свих могућих углова погледати скулптуру Хада и Персефоне Ђанлоренца Бернинија!! Да не поверујеш како је то направљено – прва и најглупља асоцијација су фотографија, фотошоп.. Shit, није!
    Али није право питање то колико ли му је година требало да то изваја. Свако временом успе да одсвира и Хендриксов соло, направи савршену репродукцију Џејсона Полока – али брате, питање свих питања је како су ови претходно све то прво смислили, па потом и спровели у дело
    макар и уз асистенцију десетине асистената (моја пок.бака је лепо говорила: сваки слуга тражи слугу 🙂

  2. Lepo si koristio to vreme na poslu 🙂
    Na puno misli navedu skulpture majstora. Neverovatno su lepe, ali ne samo vreme koje je otislo u njihovo stvaranje – KAKO su uopste to izveli da je tako prekrasno, savrseno.

    Meni ove moje male avanture prijaju, kao zalogaj dobre cokolade, na primer. Mnogo je dobro a ne skodi 🙂

Ostavite odgovor

