Pesma sa dva lica

Dylan kaže na jednom mestu
‘She’s just like a woman!’

Pod prstom krivice i uzajamnih optužbi
Kroz maglu politike-religije-profita
Suočen sa krizama godina
i pritiscima vremena
Okoreo nezasluženim pobedama
i poražen istinama
On zvuči kao da razume

‘But she breaks just like a little girl’

Gloria kaže na drugom mestu
‘He’s just like a man!’

Ispod perina očekivanja
Uprkos lažima i nelojalnosti
Zakočena nemogućim izborima
Uramljena stereotipima
Zatrpana ponudom i potražnjom
i svedena na robu
Ona zvuči kao da razume

‘But sometimes
He cries just like a little boy’

9 thoughts on “Pesma sa dva lica

  1. Sta reci o placu a ne zaplakati?
    Umem i sam to ponekad, cak nemajuci uvek pijanstvo kao izgovor.
    Ostale gluposti koje si pisala necu posebno da komentarisem, sem da je odlicno.

  2. Razmisljam koliko je tesko reci bilo sta o emocijama. Svojim/tudjim… svi previse znamo pa smo podozrivi, pa smo svakakvi jos… i tako.
    Da, o placu nije lako nesto reci, u pravu si. Ovo mi je uspelo bilo tada kad sam ga napisala, i tek sam ovog trenutka shvatila sta je suvisno. Bas pozitivno delujes na mene oko editovanja 🙂

  3. I sam se bas nesto pitao poslednjih par sati o prici o emocijama. Bice ipak da je to slucajno i da nema nikakve veze sa tobom.
    Sta ja imam od toga sto delujem pozitivno na tebe,ajdebogati, samo reci, reci, reci…kamo pivo? 🙂

Ostavite odgovor

