Adult Education

Moj novi plesni partner je mađioničar. Pravi. I uspešan. Vozi BMW, ima stan u skupom delu grada i tokom nedelje, dok ostali ljudi rade, robuju ili gladuju, shodno svom staležu, on ide na skijanje sa ljudima iz svoje branše – žonglerima, gutačima vatre, akrobatama, hipnotistima. Uvek je nasmejan i priča jedino o plesu i seksu. Odlično igra, možda je dobar i u seksu. Pitam se, ako bih metodično krenula da brišem svoje brige i strahove, o čemu bih ja pričala? Seks mi izgleda kao odličan izbor. 

Pitala sam ga da li uzima šegrte. Pogledao me je uz jos veći osmeh nego obično i rekao da bi mi bikini sa šljokicama sjajno stajao. Mađioničarski humor. Povukla sam ga za uvo sa srebrnom karikom, i pružila ruku da uhvatim zlatno jaje kad ispadne. Ništa! Ovo neće ići tako lako.

Ostavite odgovor

