Stolica, sto i na njemu kompjuter

Vratila sam se odakle sam krenula bila nekoliko nedelja unazad. To stvara malu konfuziju u filozofskom smislu a ni logika ne može lako da sagleda svrhu takvog jednog postupka.  Ekonomska računica sagledava, itekako, i nije joj pravo. Odmori, putovanja i slični izleti nemaju nikakvog opravdanja – previše koštaju, i na kraju se opet vratiš svom životu, od koga da je bio dobar ne bi ni odlazila. Na putovanjima se najčešće uželiš tog svog života koji si ostavila. Ne zato što on izgleda bolje sa distance, nego zato što te putovanja umore. Na putovanjima se uvek desi gomila stvari koje ti se ne bi desile da si sedela na stolici, za stolom na kome je kompjuter, i među tim stvarima ima dobrih i loših, kao i svuda. 

Posle tri nedelje kao da su prošle šest. Rekla bih i da sam se promenila. Kao i sve druge promene, i ova je samo privremena. Promene ne menjaju ništa ali ja postajem sve gora. (uzdah). Evo, već mi nedostaje jedno novo putovanje.

4 thoughts on “Stolica, sto i na njemu kompjuter

  1. Ovo tvoje je pravi rebus, ali svidja mi se. Zivotni paradoksi i mi u njima plivamo, davimo se, plivamo…

    Oporavljacu se od ovog putovanja jedno vreme, iako racunam na svoju sposobnost zaboravljanja. I proci ce neko vreme dok pocnem da mastam o novom, ali pouzdano znam da mi je POTREBNO jedno novo 🙂

  2. Hvala, Nebojsa.
    Jedino sto sam tako lose raspolozena da, ako resim da o tome pisem – u sta ne treba sumnjati – mozda ce biti bolje da svi predjete na ‘ignore’ 🙂

Ostavite odgovor

