Toronto, Ontario

Mora da sam napravljena od dobrih stvari, razmišljam dok uzimam iz činije par trešanja. Njih dve vise zajedno sa istog čvora, svaka sa svojom peteljkom. Lokalno su odrasle, ovde u Ontariju. Imam slične jagode u frižideru. Ranije u gradu pojela sam sladoled od lavande i meda. Mora da sam.

Kad sam rekla svom ocu da ne dolazimo ovog leta, on je progutao svoju pilulu razočarenja, ja svoju krivice. To je svakodnevna terapija. Osim razočarenja i krivice, ima pilula plavih, belih, polu plavih – polu belih, i u bojama duge, i svaka je za nešto drugo. Mislim da me moj otac dovoljno poznaje i zna da živim na toj kombinaciji pilula i kvalitetne hrane. Ima gorih dijeta; ima svega goreg.  On verovatno ne zna ali prihvatio bi i tu dijetu, da ja prosto ne volim da se vraćam. Ne previše često. Ne uopšte. Kad dovoljno krugova prođe, i ja zaboravim, to je trenutak za jedno novo putovanje. I ja sam tada srećna.

4 thoughts on “Toronto, Ontario

  1. Ne verujem da je citat iako zvuci kao jedan, i to fantasticno dobar.
    U pitanju je reklama za BlackBerry. Ceo grad je preplavljen, ili bar metro stanice jesu, a ovaj bilboard sam videla vracajuci se preko mostica, i on stoji povrh svega – prilicno mocan trenutak. Neko bi u tome video Isusa, ili Virgin Mary. U stara dobra vremena.
    Naravno, u danasnjim uslovima kao reklama i ilustracija otudjenja, social networking, texting, friend-ovi u stotinama… – sve je to prilicno groteskno.
    Ali meni je leglo jako lepo.

    Sada vidim da sam onim iznad ‘ceo grad je prepravljen’ pogresno predstavila kampanju – ima ih svuda, ali su razlicite poruke, uglavnom bezvezne. Ovo mi je bilo prvi put da vidim ovu, i to tako fantasticno postavljenu iznad svega. Kasnije sam je spazila na jos jednom mestu, ali ovo je bilo to. Na pravom mesu i na pravi nacin.

  2. Ај, ај, какве фотографије!!!!!!! Не треба текста, осим овог који је исписан.
    Разумеју нас наши очеви, Ивана, мислим да ни код њих нема баш толико разочарења, нити би ми требало да осећамо некакву кривицу.
    Прошли су и они сличне ситуације са својим очевима – мајке, то је другачија прича.

  3. Drago mi je da ti svidjaju, Gorane. Bilo je to fino malo putovanje juce, u deo grada gde ne idem cesto, na krajnji zapad Queen West ulice.
    I osecaj je bio i urban i opusten, i taj deo nije narocito razvijen, ali neprekidno se duz te ulice, i ne samo nje, od istoka do zapada redjaju radnje raznih vrsta na nivou ulice, a mene su privukli oni nivoi iznad, pod krovovima. I samo sam to slikala. Sledeci put cu mozda znakove iznad radnji – svega ima.
    A ova devojka je bila tako fin deo svega toga. Prestizale smo jedna drugu sporo nekih 15-20 blokova. Ona ima tu prikolicu uz bicikl i lepi plakate za neki happening (nisam ni pogledala sta je, nije me zanimalo ali ona jeste) pa mala cetkom, ili vuce celu kombinaciju, ponekad sedne na bicikl, prestigne me, onda ja prodjem… i tako. Lep dan.
    A za ovo sve ostalo… nadam se da si u pravu. Hvala sto me tako fino ubedjujes 🙂

Ostavite odgovor

