Uf

Noćas sam u snu donela bila jednu veliku odluku: da ću se udati. Tek kad se materijalizovala shvatila sam koliko je to velika odluka – bila je i viša i šira od vrata, sličnog dizajna i sive boje. Naslonila sam je na zid i provlačila se stisnuta kraj nje u hodniku.

Moja preduzimljiva prijateljica, inače futuretransoperator, je potom rešila da nas prebaci u budućnost, da vidimo kako će to zaista i da izgleda, na pravom primeru. Primer se pojavio u obliku jednog muškarca koji nije bio ni visok ni nizak, ni lep ni ružan, ni mlad ni star, ni beo ni crn – prosečan. Stajali smo jedno kraj drugog i okupila se oko nas jedna manja grupa ljudi, valjda svi oni koji su bili slobodni tog popodneva, kibiceri i drugi pozeri, umesto familije i prijatelja. Ja sam bila malo zatečena celom stvari. Malo više. Fenomenalno je dobra stvar sanjati u budućnost, jer u budnom stanju ljudi uopšte nemaju takve sposobnosti i zato i završe kako završe, shvatila sam. Počela sam bila da shvatam još nešto: koliko je velika odluka u pitanju, i pokušavala sam da se vratim unazad, do one tačke na kojoj sam je donela. Htela sam da se prisetim svega što je do odluke dovelo, da bih je bolje razumela, možda su bile dozvoljene i modifikacije ili nulifikacije (vredelo je probati) međutim dok putovanja u budućnost postoje, vraćanja nazad nema. I tako smo stajali moj suđeni muž i ja na otvorenom, i izbegavali smo da se pogledamo. Ispred nas se igrala grupa dece i on je pokazao rukom ka njima, tu se igrala i njegova devojčica koja je puno ličila na njega. Očekivala sam da će nas neko pitati pa da odgovorimo ‘I do’ na uobičajenom mestu ali niko nije zastao, i niko nas ništa nije pitao. Bez reči smo se našli u braku, u nelagodnoj tišini.  Tu sam počela nervozno da stežem šake, tapkam nogom, dajem signale i gledam na sat. Buđenje je stiglo kao naručeno. Uf.

Ostavite odgovor

