Svrha odlaska

Srela sam Bobana posle 15 godina. Ima sedih u kosi i u bradi, linije na licu asociraju na kanjone. Nije bio lep tada, a sada nije vazno.  Cula sam mu prvo glas – nije se promenio. Trebalo bi povremeno pricati sa ljudima kroz zatvorena vrata. Ili slusati zatvorenih ociju. 
Tih godina mu je trebala usluga – ja nisam htela da mu ucinim. Snasao se negde drugo.

Srela sam Gorana posle 5 godina. Njemu nije trebala usluga tada – meni jeste. Ucinio mi je. Ili mislim da jeste.

Srela sam Gocu posle tri meseca. Setila se maceta koje mi je donela bila jednom davno. Ostavila je otvorenu torbu na podu, i mace je izaslo samo, drhtavo i nesigurno. Zamjaukalo je uplaseno, proslo dnevnom sobom, zamaklo u kuhinju i sakrilo se iza frizidera. Setila se zato sto oni sada imaju jednog razmazenog macka i svi ga vole.

Srela sam i Vesnu, posle tri godine, mozda i deset. Ona nije bila lepa tada, ali sada izgleda dobro. Nesto je mucilo tih dana sto je sada proslo.

Bilo mi je drago da ih vidim, ali ne i da oni vide mene. Ljudi koji ovde dolaze retko razumeju svrhu odlaska. Oni sami se cesto vracaju, mozda zbog toga. Ne i ja.

Ostavite odgovor

