Blessed Madonna

Jednom, izasla sam bila sa jednim vrlo govorljivim muskarcem koji je
citirao Madonu. Ona je naime smislila pravilo koje kaze ‘no sex before
the fifth date’. To je bio nas prvi susret. Da bi dodala malo dramatike,
moja haljina je spala u toku veceri sama od sebe. Bila je to lepa crvena
haljina na bretele, malo siroka sa strane, pa kad su mi bretele slucajno
skliznule sa ramena ode i cela haljina na pod , kao skidanje carsava sa
skulptura u muzeju. Ja nisam bila sasvim gola ispod mog leprsavog
carsava kao anticke skulpture ako zanemarimo smokvin list, ali je to
ipak bilo to. Bilo je vrlo smesno, sto je mnogo bolje od propadanja u
zemlju od stida. Ja sam potom iskoracila iz crvenog oblaka i sela na kauc.

Kao sto sam vec rekla, on je bio vrlo pricljiv. Kad se konverzacija
ispetljala iz moje zguzvane haljine, izvukao je upitnik. On je imao
osecaj o meni.
Postavio mi je bio seriju pitanja koja su trebala da
odrede da li sam dominatrix. Da je mene pitao lepo bih mu rekla, ali ne,
on je naslutio prirodni talenat koga ja moguce nisam bila svesna, i
postojao je red u za mene opskurnom svetu sado-mazohizma. Pitao me je
recimo, da li bi mi prijalo da ga gazim visokim stiklama po goloj kozi.
On ocito ne zna da gaziti po neravnom terenu stileto stiklama znaci
iscasene gleznjeve, a verovatno i kontuziju glave. Kad je ponudio da mi
bude rob, tu sam se dobro zamislila. A nakon sto me je pitao sta bih
uradila da me surovo zgrabi za kosu i nazove uvredljivim imenima i ja na
to samo znacajno podigla levu obrvu i zaklatila prekrstenom nogom,
zaklopio je svoju tajnu knjigu. Sve mu je bilo jasno. Kao i u svim
svetovima, i SM ima dobro staro pravilo: ili si sa nama ili protiv nas.

Na kraju veceri, ja sam stala u krug moje crvene haljine i navukla je
obrnutim redosledom od onoga kako se skinula, sto bi u nekom drugom
settingu bilo dovoljno za instantno putovanje teleportacijom kroz
Galaksiju – na drugi kraj, sto dalje! – i otisla kuci.

Jednom drugom prilikom, izasla sam bila sa sarmantnim muskarcem koji je
bio alkoholicar u fazi oporavka. Naucila sam fascinantne stvari te
veceri o AA programu. On je bio pun najraznovrsnijih prica, duhovit,
pozitivan, cesto se smejao, pazljivo slusao, i nije pio nista drugo osim
dijetalne Koka-Kole. Nju nije racunao u svoje zavisnosti, ali i nije mu
bila neophodna, jednom alkoholicar, zauvek alkoholicar, tako se nauci
jos na pocetku programa. Dopao mu se moj mozak i meni njegov. Seks nije
dolazio u obzir ni kao bezgresno zacece i Madona je mogla mirno da spava
te veceri. Kako su mu se u zivotu desile i daleko gore stvari, sarmantni
alkoholicar je prihvatio moju brutalnu iskrenost bez vidljivog
uzbudjenja. Sto je vece odmicalo, on je sve vise pricao, ja sve vise
cutala. On je pricao o AA, bejzbolu, AA, svojoj familiji, AA, zelji da
ima decu (gde sam ja cvrsto stegla butine i zagrlila svoje jajnike), AA,
svojoj bivsoj devojci, AA, problemima sa erekcijom, AA,
prostituciji….AAAAAA!… kad sam se probudila iz nesvesti on je i dalje
pricao.

Opet nekom sasvim trecom prilikom, srela sam na jednom okupljanju
muskarca sa talentom za komediju, koji  je izjavio da mrzi zene. Ponovio
je to jos nekoliko puta dok sam ga konacno cula. Bila sam jako umorna te
veceri, radila sam celog prethodnog dana, bolele su me noge i ledja i
jos bar nekoliko delova tela, i nigde nije bilo stolice ni za lutke.
Sela sam njemu u krilo. Sada je imao moju nepodeljenu paznju. Komicari
su cudna sorta, podsecaju na kucice koje niko dugo nije mazio. Nisam
bila raspolozena za mazenje i rekla sam mu nesto vrlo suptilno, u stilu
‘You are full of shit’.

Gledajuci ga tako iz bliza, cudila sam se (opet) kako muskarci umeju da
izjavljuju neverovatne gluposti i jos ocekuju da im se zbog toga svi
dive.  Kad se zeni omakne koja, to joj dodje kao ovulacija u pogresno
vreme – she’s screwed. On je samo ponavljao da mrzi zene, i gledao u pod.
Uzdahnula sam umorno, bas je licio na pitomog mesanca. Rascupala sam mu
kosu i rekla da imam drugaricu koja mrzi muskarce i da bi njih dvoje
bili idealan par, jer postoje sanse da podjednako mrze i sami sebe, a tu
vec dolazi do negacije negacije i… – treba imati i malo vere. I prizvati
Madonu u pomoc.

Ustala sam bila sa njegovog krila i protegla se umorno. Kod kuce, u pidzami i
opranih zuba, klekla sam kraj kreveta i sklopila ruke:

‘Darling Madona, ako mi dozvolis, imam vaznu molbu u vezi tvog zakona o
seksu. Kako sada stvari stoje, da bi se stiglo do petog susreta zahteva
ozbiljnu restrikciju izvesnih sposobnosti kao sto su kriticko
razmisljanje i opazanje, plus redukovan performans svih cula. Tvoj
bozanski sistem ocuvanja reputacije se pokazao kao savrsen nacin
eliminacije. Ako nekoga pozelis da vidis i peti put, slobodno odmah
menjaj prezime, usvoji ga, otmi, kloniraj i lazi bezobzirno. U
medjuvremenu – sto moze da potraje i do duboke starosti – treba ispuniti
vreme i podmititi hormone necim. Okay, postoji i volontiranje i sipanje
supe gladnima iz kazana, ali ja sam odrasla misleci da rec ‘seksualna’ u
istoimenoj revoluciji znaci da je nastupilo doba u kome ce se pod
dodirom ruke otvoriti vrata senzualnosti i erotike, i da tamo ceka… – ma
znas, ne moram tebi da objasnjavam. Usput sam pokupila i mit o
romanticnoj ljubavi, a sve citajuci klasicne ljubavne price, koje su,
sto je narocito zanimljivo, bile napisane od strane muskaraca. Bila su
to druga vremena i cinjenica je da su njihove izabrane morale da sede i
slusaju u slojevima vrlo neudobne odece, iz koje kao i drustvenih normi,
nije bilo bezanja. Bile su prikucane, draga moja Madona, pa su se
oslanjale na mastu. Danas se sve promenilo. Sa nepoznatim ljudima kojima
ni ime nisi zapamtila pricas o seksu kao da ste zajedno napisali
tantricki manual, vec oko petog minuta ce ti reci koje su im omiljene
poze, sto uvek proprati pitanje ‘sta si sve probala’, direktni pogledi
putuju celom duzinom i sirinom tvoje fizicke pojave, sa redovnim
zaustavljanjima na narocito interesantnim mestima i ako do tada nisi
znala kako se oseca jabuka u piljarnici, koju ce svako pipnuti, neki i
pomirisati, pa okrenuti i zagledati, sada ti je mnogo jasnije.
Otkad su ljudi saznali da je seks prirodna potreba, od ljudskih
priroda ne mozes proci ulicom. Ponuda nije razocarala, seksa ima toliko da  
se ne moze vise ni disati otvorenih usta da ti ne uleti nepozvan, ali,
paradoksalno, problem petog susreta postaje sve rasireniji. Shodno tome,
zakljucak sledi da sa toliko puno seksa, sve manje ljudi ga u stvari ima.
Predvidjam da ce za nekoliko godina seks konacno biti mrtav. Ziveo seks!

Moram da skratim, zanela sam se a sutra ustajem rano. Moja molba
tebi, Madona, je ova: problem je u seksepilu. Resiti to bi trebalo da bude
lako, ti imas uticajnu poziciju. Neka broj ostane na pet, ali ce zato trebati cela
jedna nova revolucija da stvari pogura dotle. Sex Appeal Revolution? Smisli
nesto, molim te – sto pre! I pre nego sto bila sta uradis, obavezno, ali obavezno,
obrisi sa spiska svih pitanja: ‘kako najvise volis?’. Za ime tvoje, Gospo moja,
ljudsku prirodu nije trebalo oslobadjati, vec ucutkati!“

19 thoughts on “Blessed Madonna

  1. Odavno sam znao da je Madona budala, ali sam sada jos jednom dobio potvrdu. Veca budala od nje je samo onaj komicar iz tvoje price, pa onaj prvi kreten/kvizoman, pa tek onda ja zato sto se palim kao blesav… 😛
    Salim se, prica je odlicna !
    Ali stvarno…

  2. Текст молитве – ако би неко мене питао – заслужује 22 звездице од могућих пет! И садржај и стил, ма стварно..
    Саставила си мантру новог времена и требало би је некако дојавити urbi et orbi 🙂
    А оглас би морао бити двојезичан, пошто онима тамо није лако објаснити колико бескрајно лепо звучи ‘Госпо моја’ и колико се то не може превести а да задржи свој шарм 🙂
    Улепшала си нам вече, Ивана

  3. Drago mi je da je litanija prijala 🙂
    Ja zakljucujem da sam apsolutno zivela zabavnije, a i pisala tako ranije. Ovo sam pronasla kad sam usla u vault – ne mogu da se setim trenutno reci na srpskom – trazeci jedan drugi tekst koga sam se setila. Njega nisam nasla, ali jesam ovaj i jos ponesto. Neobicna putovanja u sebe umeju da budu tekstovi iz ranijih godina. Kad su dobri.
    Ali ovde sam se nasmejala…ne znam da li je dobro ili lose sto sve zaboravljam. Odnosno, sve sto ne zapisem:))

    Ne znam bas oko tog prevoda. Sve ostaje na Internetu i ne bi valjalo da me neko zvanicno lice za koju deceniju prozove i pozove na odgovornost a ja ne znam ni gde su mi zubi 🙂
    Okay, zubi manje vise, ali da ne izgubim zestinu, toga se bojim 🙂

  4. .. шалио сам се око превода, наравно. Једноставно, само финале молитве је неодољиво духовито.
    И нешто сумњам да ћес лако изгубити жестину 🙂

  5. Nadam se da si u pravu oko zestine. Ne bi valjalo 🙂
    A meni je bas bilo simpaticno da zamisljam situacije gde se sa velikom zestinom deklamuje ovako nesto na latinskom. Zaboravilo se da je to bio jezik Rimljana, zestokih momaka i devojaka, a ne apstinentnih muskaraca u mantijama 🙂

  6. Well, уз сасвим мало маште да се и то замислити: уместо Римљана, шпански мушки хор (gregorian Masters of chant, мантије се подразумевају) дискретно из off-off-а пева ‘Losing My Religion’ док се молитва, на латинском дакако, приводи крају.
    Али то би по мени било исувише свечано, можда успављујуће; треба ту после да улети један од оних горе из приче, неки Lord of Disorder, који би објаснио своју омиљену позу: woman on-a-top & wife home, watching TV 🙂
    Варијација ове figurae veneris: wife at Barbados, watching TV 🙂 🙂
    Ово би можда аминовао и Петроније, Арбитар Елеганције, али тада није постојала ТВ..

  7. Kakva zabavna perverzija i dramaturgija! I ne uopste nemoguca, jer kad se sve svede i izracuna, ostaje ona stara: ljudska posla 🙂
    Kakve sve primene jedna molitva moze da nadje… Ali ne znam ko je Petronije.
    🙂

  8. Гај Петроније, знан и као arbiter elegantiae, песник и аутор ‘Сатирикона’, био је важна фаца код Нерона на двору, његова реч је била последња и његов суд је одређивао будућност и судбину уметника.
    Забавна перверзија са ТВ је из једне карикатуре, очигледно забавно безобразне, али су зато Masters of chant доступни на утубе а овде чека њихових петцеде поред осталог 🙂

  9. Zaista si riznica! Ne pamtim kad sam poslednji put pomislila na ili cula za Satirikon, a ti vec imas i ceo scenario inspirisan molitvom, rimskim momcima i lepim pevanjem! :))
    Doduse, ovako ozbiljna materija i zasluzuje pristup koji ce docarati i sire pravu sliku i atmosferu danasnjice, a u tome niste nije bolje od antickih vremena. Jer se od tada SVE PONAVLJA! 🙂

    Ne znam sta da kazem za tu riznicu koja ceka – i raste. Bolje nista 🙂

  10. Možda to ne izgleda tako spolja, ali žestina je delikatna stvar. Jako delikatna. Jasna i ja smo je imale za dobrih pola miliona ljudi. Ona još ima, i na ivici je nervnog sloma svakodnevno, ja je imam sve manje, i na ivici sam nervnog sloma svakodnevno. Life happens.
    A seks nije važan, slažem se.

    Na Dnevniku si se našao posle zatvaranja, pa vidim, radio si šta si hteo.

    p.s. Kako se da videti, poslušala sam Dušanovu preporuku pa ubacila sprska slova u tastaturu, idem sporo kao puž, nema slova dž osim ovakvog kompozitnog, i SVI SU MI ZNACI ISPREMEŠTANI.
    Nema ni smajlija više, pa zamišljajte kako sam raspoložena.

  11. Jesam li ti pricao, a naravno da nisam, da sam proslih dana razmisljao o tome kako sam u nekim stvarima postao mekan i da bi valjalo da vracam cvrstinu, osecam potrebu za tim. Nije to isto, ali nije ni da nema veze sa zestinom.
    Menja se ona, kao sto se vecina strvari u nama menja s godinama, i to samo po sebi nije ni lose ni dobro, koliko ta promena prati dobro nasu pravu prirodu i zdrav razvoj je ono sto je vazno, valjda.

    A kako tebe nije sramota, kasmo kod vaznoce, da meni pripisujes takvo svetogrdje, da seks nije vazan, a?
    Smatram, sta smatram, tvrdim, da je seks izuzetno vazan, i stid da te bude sto ne delis isti stav, bruko jedna.

    Jes vala, dadoh sebi jutros povecu slobodu, stobsereklo, naso pa zaso. Izvini.
    Racunaj da je to i posledica unutrasnje borbe, nesto se resavam da batalim Nepismenos, pa…

    U skladu s tim, mozda cu morati da pobedim lenjost pa i sam ubacim kvacice. O Boze, kako je zivot tezak, sta mi je ovo piskaranje, mislim generalno, uopste trebalo, sve je bilo u redu dok sam se drzao samo seksa…

  12. Sve je to pitanje besa. žestina, čvrstina..okay ima i principa i vrednosti, ali uglavnom se vrti oko plemenite energije na zlom glasu zbog budala. Bes je retka čista pojava u ovako prljavom svetu, odnosno, nije više čista i to je šteta. Nekad se trošila za ideale i bolji svet a danas uglavnom na bezbroj varijanti sitnih mizerija i iživljavanja.

    Seks za jednu privatnu stvar dobija previše reflektorske pažnje, pa izgubi osećaj onoga što stvarno jeste. I umisli da je važniji, od hrane, skloništa, sigurnosti, ljubavi…a nije. Samo važan medju važnima.

    Nema potrebe za izvinjenjima, samo mi je čudno da nisi upotrebio priliku za nešto veće, ali ako je nepismenost trenutna dilema, okay, onda razumem.
    Mislim da ću izbaciti kvačice ovde, u komentarima, jer ću se skroz pobrkati sa normalnom tastaturom a to ne bi valjalo. Odnosno, prilično sam pobrkana trenutno, baš.

  13. E, ovo si sve lepo rekla, bas. Slazem se.

    Valjda mi je malo muka od preterane price o seksu, globalne, i ne toliko sto je preterana vec sto mi se cini sto vise pomaze razvoju devijacija i daljem otudjenju no zdravom oslobadjanju, a ovo drugo uvek pozdravljam. Ako si na to mislila kao nesto vece, to je razlog sto sam propustio priliku da kuckam o tome. A i apstiniram vec desetak dana, pa sam malo nervozan. 🙂
    Tvoj tekst je odlican, moji komentari ne odrazavaju sta mislim o njemu.

    Nisam zaboravio da sam ti jednom obecao da cu napisati, pa dal tebi il u obliku posta, neko moje vidjenje pitanja seksa, bice, cim se uozbiljim, trenutno, kao sto mozes da vidis po mom poslednjem postu, biram da se sprdam kao odbranu od opsteg vikanja.

  14. Opste vikanje – da, svet je postao jedna zaglusna buka. Vavilonska kula je bila usamljeni svetionik saputanja u odnosu na ovaj shit danas.

    Pisi, pa cu procitati 🙂

Ostavite odgovor

