Putovanje u plavom

Ovaj korak
pa jos jedan
Duga istorija koraka
da bi se stiglo do tacke B
Kad stojim
svejedno putujem
Kosmickom brzinom
ulecemo u buducnost
Planeta i ja
Na njenom vratu
grlim je nepomicna
mrva ljudske nemoci
I Ona
zarobljena goropad
koja sanja druga Sunca
Sve zenske sudbine su slicne
to su muskarci uocili
davno
I zapisali
opet i opet
da se neprocenjivo znanje ne izgubi
pri revolucionarnim zaletima
u buducnost
Kad sve stane

Putovanje u plavom
Ekspedicija u krug
Promicu nejasna lica ljudi
Niko da zastane
i uhvati korak sa mnom

3 thoughts on “Putovanje u plavom

  1. Dobro jutro.
    Izmamila si mi odmah osmeh na lice. Mada mozda nisu ovi redovi za osmeh, ali me je ponovo odusevio tvoj“ Ugao“.
    “ Sve zenske sudbine su slicne…“
    evo ti jos jedan osmeh 😀

    ( *putujem u talijanski deo svajcarske, tamo pored Lugana i dalje…, pisem ti kad se vratim…)
    veliki pozdrav i uzivajte u vikendu pred nama)

  2. Dobro jutro i odavde gde je tek sada stiglo.
    Osmesi su dobri, i dobro je sve dok ih ima.

    Uzivaj u putovanju. (i ja se smesim, a oteo mi se i jedan uzdah.)
    🙂

Ostavite odgovor

