Junak iz podzemlja

Te noci napisala sam bila poslednje ljubavno pismo i umorna ali olaksana otisla u krevet.

U krevetu sam se zaljubila u nekog drugog. Od tezine jednog pogleda sva sam se oznojila. Paradoksalno, i uprkos visku fluida, predeo oko pluca, stomaka i unutar karlice bio je zahvacen panikom sumskog pozara. Ostalo mi je bilo dovoljno prisebnosti da uocim kako je tip obicna baraba. Izmedju podsvesnog i seksa – koji gledaju jedino sopstvene interese – ja sam nevina i nevoljna zrtva.

Ne treba zuriti ni sa nevinoscu. Moja nova ljubav je naginjao korupciji i kriminalu, ja sam naginjala ka njemu, i sve je neizbezno vodilo u propast. Egzaltirana amoralnost naseg spoja, eksplozivnog naboja u stilu Bonnie & Clyde, stvorila je instantno prezir prema obicnom zivotu. Izmesano englesko-srpski konacno sam dobila priliku da rascistim sa svetom.

U medjuvremenu, i posve neplanirano, stiglo je jutro – cuvar morala bolji od policije i drustvenih normi. Ustuknuo je mrak, moja hrabrost i seksepil su se zavukli u carsav, i za njima nestao je bez reci i neodoljivi junak iz mog podzemlja.

5 mišljenja na „Junak iz podzemlja

Ostavite odgovor

