Budimo stranci

U mojoj zgradi na devetom spratu
zivi jedan muskarac koji mi se dopada
Zgoljav je, i iz meni neznanog razloga zagubljenog
po detinjstvu, podsvesnom i slicnim mestima desava
mi se povremeno seksepil u zgoljavim muskarcima
Mozda je to pitanje feminizma –
krupni muskarci izgledaju ponekad kao da bi
zapoceli dan tako sto bi prvo mene pojeli i da
ih u tome sprecava samo fino vaspitanje ili zakon
Iako mogu da zamislim da bi to moglo biti
uzbudljivo prvih par puta, ja u sustini ne volim
ni impliciranu ni alegorijsku pretnju mom
integritetu – a mozda i nije nikakvo pitanje
vec slucajna raspodela seksepila medju ljudima
Ni seksepil nije neki narociti cak je verovatno
u pitanju misnomer
Ni premlad ni prestar deluje kao da je ziveo
dovoljno da ne zuri sa ostatkom
Ni to nije nesto narocito atraktivno – mozda je
depresivan, ili lenj, naporan, mrgudan…
U stvari, cinjenica je da o ovom muskarcu
ne razmisljam ni puno ni cesto
ali kad ga sretnem u liftu ili na ulazu u zgradu
mi se nasmesimo jedno drugom i to bude lepo
na trenutak – dva
Sto predstavlja problem jer sada oboje znamo
da se tu uguralo nesto seksepila
Seksepil u mojoj zgradi? Mozda to ima izvesnih
prednosti, po vertikalnoj osi kretanja seksepil ume
da bude zanimljiv – ja sam na vrhu –
samo nisam ubedjena da seksepilu ne treba napraviti
spomenik u dvoristu zgrade ili ga skloniti negde drugo
Ovo je zgrada bez vecih problema

Nedavno, u jednu subotu dosta rano, nisam imala
mleka i otisla sam u prodavnicu u sledecoj zgradi
neumivena, neocesljana, moguce i neopranih zuba
U prodavnici sam naisla na zgoljavog muskarca
Kad sam usla on je upravo zevao, opusteno, subotnje
neumiveno, neocesljano, moguce i neopranih zuba
Bila je to simpaticna situacija, u nedostatku bolje,
i oboje smo se nasmejali
Seksepil se sada osecao ugodno i u drugoj zgradi
Odnosno, osecao bi se da je bilo samo do zuba
Muskarac, koji je pokazao sasvim pristojno definisane
misice pa nije u redu zvati ga nadalje zgoljavim, je nosio
majicu bez rukava koja se ovde zove po Marlon Brandu
pretpostavljam: wife-beater
Prethodno sam lek (ili placebo) za moju seksualnu starvaciju
vidjala samo obucen, i nisam obracala paznju
Osim majice koja bi eventualno uspela da rastegne i prilagodi
i tako jedan naporan senzibilitet kao moj, muskarac sa seksepilom
je bio skoro kompletno oslikan. Ilustrovani covek. Tetoviran.
Toliko je to bilo neocekivano i on prakticno go
pred mojim ocima da se nisam setila ni da pogledam
sta je naslikano mukotrpnim ubodima obojenom iglom
po slobodnoj i vrlo nepreciznoj proceni 50% njegovog tela
Mozda je death-metal fan, ili planira da pliva sa ribama kao
covek-knjiga, mozda je to mapa sveta kakav bi on voleo
ili auto-umetnost, grafiti, mozda je avangardni pesnik,
seksualno mastovit, zivi tajni zivot u slikama…
Sve je to gledao the shop-keeper, dobrocudni i flegmaticni
Pakistanac, koji vidi neoprane ljude u najruznijem izdanju
svakog jutra
Moj ilustrovani covek je pustio da prva platim i posmatrao
je sa strane. Ne znam sta je video, nista dobro, verovatno
Mozda linije jastuka na obrazu. Ostatak je pokrivao mantil
jer napolju je bilo sveze jesenje jutro i ja sam nosila odrpane
pantalone koje ilustruju moj karakter kao i njegov
oslikana koza – omiljene pantalone nosim do njihove
smrti, i tada se tesko i dugo rastajemo
Imam osecaj da se to njemu ne bi dopalo. Ne dopada se ni meni
Tetovirani muskarac i zena u pocepanim pantalonama
– bio bi to dobar naslov jedne ilustrovane knjige
Mozda ga nikad vise necu videti, ko zna, u ovakvim zgradama
promaknu celi zivoti nevidjeni, ali ako ga budem srela
predlozicu: Budimo opet stranci, molim Vas

7 thoughts on “Budimo stranci

  1. kao i uvek carobno napisano…
    eto kako, jedan momenat moze da pokvari nasu mastu, da je razgoliti… i dok bas nista ne znamo jedni o drugima siroki su nam vidici i vidimo sve i ne vidimo nista….
    Budimo opet stranci!…prepustimo se nepozantom….

    *rekla si sve i ono sto bih ja da dodam samo kvari….
    obozavam tvoje tekstove i to kako pises iza njih, iza sebe….
    ma ne znam ponavljam se…
    jedan ponocni pozzzz

  2. Neocekivan je bio tako ilustrovan, i to je u stvari bilo smesno, ali ilustracija je isla puno dalje. Koliko nekoga poznajes, ili ne, osecaj sigurnosti, stabilnosti, poverenja, proces upoznavanja…mnogo toga je tu cekalo da prospe svoje boje, i meni se ucinilo najbolje da se prosto vrata zatvore.
    A moguce je da je i on sam to pomislio kad je mene video tako jutarnju :))

    Hvala, i jedan posle-ponocni pozdrav i sa ove strane.

  3. – ах мушкарци изазова пуни
    (слушам једну, етоје крај мене)
    па размишљам као свако мушко
    нама опет празноје без жене

    и шта сада , своди се на исто
    жени мушко баш почесто фали
    стога пажњу вреди усмерити
    превазићи проблем тај немали

    јер и мушко без жене је пола
    тек заједно . . ми целину дамо
    пасе питам помалко и слуђен
    – штосе онда вазда фолирамо

  4. отемисе песмица и оде без поздрава, што основни је ред
    драга Ивана, уздрављу биле обе

  5. Na pozdrav uzvracam lako, dragi Cece, ali za pesmicu ne znam sta da kazem. Kompletna je, puna znanja i sustine, ali ne-pri-me-nji-va. Osim u retkim slucajevima. Sto nije mala stvar. Eto, ne znam.

  6. Trenutak je bio zanimljiv, kao u stripu, pun svega. Ljudske situacije.

    Ne znam na sta mislis ovim poslednjim – sto ne pisem cesce? Zapala sam u strasnu guzvu. Sutra idem na par dana u San Diego poslom, pa cu bar sedeti u avionu i necu mrdati nekoliko sati. Pisala bih sa zadovoljstvom, ali.. 🙂

    Lep pozdrav,

Ostavite odgovor

