Ista

Sacekalo me je sve isto. Iste navike. Iste ulice. Isti koraci kojima odlazim po namirnice i druge potrepstine. Isti ljudi koji zovu da cuju utiske. Isti nezavrseni projekti na kojima sam radila pre odlaska. Isti racuni. Isti pogled na grad koji se popularno zove ‘a-million-dollar-view’ i za koji ja placam manje ali svejedno previse. Isti razgovori. Iste brige.
Promena nije nemoguca zato sto sam nepromenljiva, vec zato sto je sve isto. Moj zivot je stvorio mene, i ja sam stvorila njega. Ni on ni ja se ne ljutimo oko toga ko je krenuo prvi. Promena mi najverovatnije i nije potrebna. Ona po koju sam otisla na put nije izneverila – desila se – i sada se treba vratiti istom. Samo ne znam zasto oklevam. Prati me jedan cudan osecaj, u kome ja stojim pred svojim zivotom, kao pred vratima, recimo. Onim staklenim, francuskim. Gleda on mene, gledam ja njega – nismo stranci, ali nemamo vise onaj uigrani, poznati ritam. Treba se snaci u istom. Uci unutra i pustiti navike i utabane staze da odrade svoje. Neizbezno je, desice se. Sanda mi je rekla pred put da se pripremim za mesec dana depresije po povratku. To se njoj desilo u aprilu, i ona veruje da nikad ne omasi. Mozda je to u pitanju.  

Suske, evo me poslednjeg dana u Parizu kako poziram za klinku:

Ivana u Parizu

Ivana u Parizu

10 thoughts on “Ista

  1. Hvala Ivana. 😀
    Ako slike govore, a govore nekada više od reči, ova pokazuje da samo treba da sačekam i da sa uživanjem čitam tvoje utiske iz Francuske.

    Sjajno! 😀

    p.s. pisanjem protiv depresije, pa to sve lepo u korice. Biće to lep put za Francusku 😉

  2. Hvala na lepim recima i ohrabrenju, Suske. Zanimljivo je kako osecam da sam puno prica, puci cu, ali dobre price traze vreme. Ponekad moraju da odleze, ponekad idu odmah. Kad budu dosle, nadam se da ce ti prijati.

    p.s. pisanje jeste moj lek protiv depresije vec dosta dugo 🙂

  3. Kad god pogledam u naslov posta, padne mi napamet (valjda se pise spojeno), pesma Mise Kovaca; „Ostala si uvjek ista, jedina zenaa naaaa putuuuuu mom, ostala si uvjek ista“ 🙂
    Eto, samo da znas:)

  4. posle odmora ili duzeg odsustva, tesko se vracamo na stare navike…borim se ceo dan, sa koferima, stvarima koje treba oprati, ispeglati i ponovo spakovati…
    kisa mi takodje stoji na putu…a ispratilo me predivno sunce..

    radujem se tvojim novim pricama…
    pozzz

  5. Boris se a bez volje. Te su najgore, unapred izgubljene bitke. Proci ce, toliko se zna, ali znanju nikada nije bila svrha da ucini stvari laksim.
    Nasuprot tome, ima daleko gorih stvari od malo post-vacation blues-a.
    Bice opet i sunca 🙂

    Lep pozdrav.

Ostavite odgovor

