Neocekivani slucaj

Bilo je rano popodne u neko doba godine – jedno od moguca cetiri – zajedno sa grupicom drugih roditelja dosla sam bila da pogledam predstavu koju su klinci pripremili u obdanistu.
Stolice su bile male i niske, sedela sam u prvom redu, opustena i vesela iako u dolasku nisam bila, ali susreti sa decom kad su tako vazni i ponosni na sebe me uvek obraduju – kad je naisao jedan neocekivani slucaj unutrasnje projekcije koji je trazio paznju. 
Erotika tj. jedna mala dramska fantazija je bila u pitanju, da budem preciznija. Ne znam zasto sam se toga jutros setila. Valjda iz istog razloga sto sam ga i dozivela dok sam sedela na stolici za malu decu. Cista terapija, a ja sam uvek u potrazi za nekom efektivnom. Jasno pamtim da nisam htela da sklopim oci da ne uvredim izvodjace u obdanistu, pa sam gledala malo po strani i ivici zbivanja. Mozda je trebalo odmah spustiti zavesu i poslati sve kuci, ali bilo je tako lepo – biti tu, bez zurbe, i po strani svih desavanja.
Osim treptaja i disanja nisam pomerala nijedan misic. Rigidna struktura nepomicnog tela je stitila od okoline i okolinu od takve jedne neprilicnosti. Kontrolisana neaktivnost je narocita tehnika u live action stanju.
Projekcija se smestila na zadnjoj strani otvorenih ociju; scena i dvorana unutrasnjeg performansa su bile arhitektonski ingeniozne u mesanju gledalista i aktera; bila sam svesna, ili bar polusvesna, da se spolja deca trude, i sve je izgledalo pod kontrolom i deca zbrinuta. Unutra su ovacije trazile jos. I jos. I predstava bi iznova zapocela. Telo je disalo ujednaceno, oci su se drzale tacke na podu, i dozivljaj je bio vrhunski lep.
Na kraju smo svi aplaudirali.

Ostavite odgovor

