Untitled

Resila sam bila da volontiram u pozoristu. U mom zivotu nema dovoljno drame, mozda zbog toga. Vec na pocetku dospela sam u ruke i pod upravu jednom starijem muskarcu koji je bio dobar poznavalac sveta. Imao je i neke perverzne sklonosti koje je objasnjavao svojom umetnickom prirodom i sve dok nisam videla sta su, mislila sam da u tome ima necega. Taj muskarac u godinama je zeleo da mu kuvam. Tako okrenuta ledjima i zagledana u supu ne znam sta je on radio, ali uvek sam se posle toga osecala necistom. Obecao je bio da kad budu krenuli na turneju i ja cu sa njima, i putovacemo prvom klasom.

Onda je doslo bilo vreme velike premijere. Oko nas se stalno vrzmala jedan starija zena, koja ce cesto ljutila na mene jer sam uvek stajala na pogresnom mestu. Ali ja sam samo vezbala cepanje karata i nisam razumela kako tu iko moze da pogresi.

Kad su se ugasila svetla i podigla se zavesa, ona me je uhvatila za okovratnik, zaista, bas za okovratnik a to je bio prvi put da sam uopste nosila nesto sa okovratnikom – njihovu uniformu – izvukla me je na pozornicu i poljubila. Pre toga mi je sapnula da kao volonter moram da se zrtvujem za opstu stvar. Nisam nikada ranije bila poljubljena od strane jedne zene, imala je los dah, ljubila je agresivno i posednicki i ja sam pocela da placem. Pustila me je vrlo dramaticno, sekspirovski, okrenuta prema publici i ja sam sisla s pozornice. Za neposlusnost me je stariji muskarac poslao da cistim WC. Jarka svetlost u toaletu je zasipala sve toplom narandzastom bojom, i nije bilo nikoga. U jednoj od kabina postojao je tus. Skinula sam se i istusirala, pa sam potom krenula sa ciscenjem. Kad sam zavrsila piskilo mi se. Odjednom me je uhvatio strah da ce neko naici kad sam tako izlozena, dok piskim, i ja sam se upiskila. Nije to bila neka velika steta jer sam jos uvek bila gola. Pod toplo-narandzastim svetlom videla sam kapi mokrace na kozi i iznenadilo me je koliko je cista. Kao kapi kise. Nije zurila u odvod, da se sakrije i odlije sto pre. Vratila sam se opet u tus-kabinu, obukla se posle toga i izasla. Prosla sam kraj lica starijeg muskarca i starije zene kao voz u ubrzanju, ka izlazu, velika mocna masina, i oni nisu pokazali nikakvu emociju – bilo im je svejedno.

5 mišljenja na „Untitled

  1. I ja bih pre pristala da me vide golu, nego dok piškim! ‚‚ Čista kao kap kiše‚‚ čak i ono što bi trebalo da je nečisto, naspram njih je kao kap kiše!

  2. Cela ta prica je bila sinocni san. Jako cudan, izmucio me je, ali scena sa cistim kapima kao kisa i izlazak iz scene je bio prava katarza.

  3. Ja se ko i Drvo zabrinuh za kraj price , no sanjati smemo svasta …. 😀
    i sada mi je lakse…. 😀

    ali dobro si me prodrmala ovim tvojim trilerom….(ili promasih zanr….)
    pozz

  4. Ima fantasticnih prica u snovima pred kojima masta bledi.
    Hvala na brizi 🙂
    Iako ja ne volim da rasclanjujem snove, uglavnom ih gledam kao saveznike. I kad naidje neki los, upropasti mi dan, to stoji, ali uvek me upozori da iz necega treba izaci, ili pronaci drugi pravac, i meni je to dovoljno. Racunam da je moja podsvest uvek na mojoj strani.

Ostavite odgovor

