Iluminacija & Co.

Poslala je baka mom detetu email – i prosledila ga i njenom ocu i meni da bi nas uputila u svoje planove – i u njemu joj je prvo beskrajno obozavajucim recima napisala kako su fotografije iz skole koje je dobila prelepe, i kako je nemoguce odluciti se i izabrati samo jednu, da bi nastavila istim tonom o tome kako ce ipak uspeti da dodje na proslavu za kraj skolske godine, jer je to uradila i sa drugim unukama, i cak se doci i njena sestra, predivna Aunt Dorothy, i u tih desetak redova je ona upakovala toliko lepote, i elektromagnetizma koji privlaci sve sto ima srce, kao da joj je najvise 19 godina, jer tu negde, rekla bih, pocinju iz ljudi da se gube te lepe reci ljubavi i zamenjuju ih sve vise neke druge reci, cutnja, i ne znam sta jos, ali nije vredno pamcenja.
Kad sam ustala nakon procitanog maila bila sam prosto ozracena, obasjana, i u cvetu iluminacije unutrasnjim zadovoljstvom. Pri susretu sa takvim prirodnim fenomenima zaista nema svrhe birati, jer je svaki nemoguce fantastican i lep, a ovde su putovali u grupi.
I tako sam, pored mog deteta, uzela jednu dozu krajnje opojnog napitka, i ne mogu jos uvek da se povratim. Kad sam sebe zapitala malo kasnije sta mi se u stvari desilo, jedino sto je iz mene izaslo je jedan osmeh prepoznavanja – to je to.

2 thoughts on “Iluminacija & Co.

Ostavite odgovor

