Prica o Lauri – pokusaj

Laura je bila inteligentna, lepa i pomalo luda, i to se videlo u jednom pogledu. Onom koji se zakacio za sliku i kad se okrenula prema meni, sporo – prvo telom, pa posle glavom, i na kraju ocima – pogled se predstavio: Hi, ja sam Laura, inteligentna, lepa i pomalo luda. Niko nije ocekivao od mene da uzvratim predstavljanjem i ja sam precutala. Ali trebalo je uzvratiti necim, samo nisam imala cime. Umesto da gledam u Lauru pogledala sam u sliku. Lauru sam smesta zaboravila, i ona mene, jer je neko povukao za pufnasti rukav od zguzvanog materijala, i sa rukavom se i cela haljina pomerila 5cm u desno. U slici su se kvadrati skupili na dnu, u sredini je visila prazna ljuljaska, i srecom te se slikar setio da stavi malo crvene. Nisam znala zasto tako dugo stojim pred tom slikom, ali Laura je tu stajala i stajala sam i ja. Videla sam da je u pitanju dvoriste. I da su kuce oko dvorista siromasne. Deca su se krila iza vrata i prozora, i svi su sedeli unutra a napolju je zalazak sunca bio topao, zlatan i crven, i utom je mladi kelner zastao kraj mene i ponudio me sirom, jagodama i grozdjem. Uzdahnula sam duboko i pitala ga da li je negde ostalo jos krekera. On se nasmesio i pokazao u pravcu odakle se glasan smeh mesao sa muzikom.
Laura i ja smo se opet nasle jedna ispred druge. I ona tu rece: Hi, ja sam Laura, inteligentna, lepa i pomalo luda. Ja sam klimnula glavom i ponudila joj saku punu krekera.

7 thoughts on “Prica o Lauri – pokusaj

  1. Помало сам луда, хватам речи као ваздух и мало ми се штуца.. прихватам да постоје сусрети које ни тишина не квари.

  2. Susreti su uvek samo izgovori, ili povod. Zasto bi se inace susretali, zar ne? Najlepsi deo je da nikada ne znas koji ce te izbaciti iz tvog udobnog sedista. Bar im ja tako prilazim. Otvoreno.

  3. atajlo, nakon sto si ti izdvojila bila u komentaru taj motiv – bilo je neizbezno. I onda sam nakon ovog pokusaja krenula dalje, sa jednim motivom odavde, i lepo je igrati se, i tako lako. Medjutim. Pala sam tog dana s bicikla (i razbila se poprilicno) i tako se prekinula nit. Dosta je bilo price o Lauri.
    Ali ako se opet zgodno desi, vredi probati. I sa drugim ljudima.

Ostavite odgovor

