Umetnik ljubavnog zara

Brother Sun & Sister Moon
Svako sledi svoj put
S vremena na vreme
naprave pomracenje
kao navlacenje zavesa
popodne
Postoje simboli, znacenja…
Znas li ti
ishta o mud-rosti
Zvuci kao kadenca
davljenja ribe u gleceru
Usta puna praznine

Hi, my name is Afiz
>Shit!< Zvacu te Alfa
Ja sam liberalan
Ali ja nisam
Sister Moon!
Moram da idem
pisem ti sa posla
vreme je molitve
Aahhhhhh!
Anahroni orgazam
To je steta

Hej Charlie
jel’ si tu
Brown, Charlie Brown
Cime se bavis Charlie Brown
Ja sam umetnik ljubavnog zara
A ti
Ja sam uzela zavet siromastva
Svakodnevno stavljam gladnima u usta
zalog praznine

 

Ostavite odgovor

