P ili B

Volim live performance dogadjaje. Narocito u tom periodu za izvodjace kada im godine nastupa daju glatku finocu profesionalizma, i zasluzeno se penju po liniji uspeha, ali pre nego sto ih popularnost unisti. Ima necega u popularnosti cemu ne mogu da izbegnu ni najjaci medju jakima. Uspeh je recept za srecu, ali kombo uspeh & spotlight je tragican za ovakve labavo sastavljene mentalne slucajeve kakvi su ljudi. Pricam na pamet, naravno, jer sam procitala bezbroj prica a nekima se vidi i golim okom da su gotovi, i meni je uvek duboko zao. Ne znam ni sama zasto, valjda zbog talenta i tolikog truda, ko zna, ali meni je mnogo cega zao.

Videla sam nedavno Pacifiku, jedan mali bend iz Vankuvera za koji ne ocekujem da ce postici veliku popularnost na osnovu vrste muzike i senzibiliteta, ali Silvana koja pise stihove i peva je prava lepotica, Adam koji radi na muzici je zgodan (i naseg porekla), i basista je neka pitomo-cool kombinacija Che Guevare i Jimmy Hendrixa, pa je moguce da ce ih cisti seksepil dovesti do vrha.

Videla sam ih prvi put pre tri godine. Celo to vece je bilo magicno, i atmosfera u klubu odlicna, i stajalo se odmah uz binu, odakle ih je bilo lako videti kako daju sve od sebe, i svima je bilo lepo. U medjuvremenu su potpisali ugovor sa nekom kucom iz Kalifornije koja promovise senzibilne muzicke tipove, i pred njima se otvorila ona uzlazna linija. Ja bih otisla da ih vidim i samo iz sentimentalnih razloga.
Ima prirodne senzualnosti i prisnosti u njihovom nastupu. Silvana kao i proslog puta nosi jednostavnu belu pamucnu haljinu i na sceni je bosa. Poreklom iz Perua, ima istovremeno modernu lepotu sa kojom bi se lako pojavila na naslovnoj strani magazina, i onu univerzalnu na koju ljudi reaguju kao da su se upravo probudili iz ruznog sna. Meni najpre ide uz neki prasnjavi pueblo daleko, daleko juznije odavde. Iako pueblo kakav ja mislim da bi trebao da bude nema mnogo veze sa pravim pueblom, iz koga skoro svi koji mogu pobegnu. Dakle, opusteli pueblo od koga su svi digli ruke i sada po njemu vrslja slobodno neko fino divlje cvece. Recimo. Neka je lepota univerzalna potreba, ali sam sve vise ubedjena da je treba dobro sakriti.

Lula je jedan od mojih omiljenih prostora u gradu i u njoj sam videla izuzetne i vrlo raznorodne nastupe. Trebala je da bude odlican okvir za Silvanu i njene momke. Medjutim. Izmedju bine i ostatka publike na nogama isprecili su se stolovi sa gostima koji su vecerali, i velicinom racuna zasluzili da budu u prvim redovima. Medju stojecem publikom, vecina je bila tu da pravi kontakte, deal-ove ili se udvara, sa seksom ili parama na umu (iako to dvoje obicno putuju u paket-aranzmanu), i sve su to radili previse glasno. Tako odvojeni od publike i zagluseni nepristojnim pozerima, Silvana i momci su se trudili, ali bez mnogo efekta. Zamisljam da je najgora stvar za jednog izvodjaca imati losu publiku. A publika u Torontu je razmazena, i cesto mrtva da mrtvija ne moze biti, cak i kad se napije. Jedina druga neistrazena opcija je da je ovo grad stidljivih ljudi. Ko zna. Ja sam se Silvani izvinila u ime tako nezahvalne gomile, ciji sam bila deo, na kraju nastupa i kad je cula da se zovem Ivana, sto je skoro pa isto kao Silvana, sestrinski smo se zagrlile i ja sam polako krenula kuci a ona je ostala da sa bendom pravi deal-ove i prima komplimente od ljudi sa uticajem.

http://www.pacifikaonline.com/

Danas sam naisla na jednog pesnika i buntovnika koji obecava. Bice u gradu za koji dan ali necu moci da odem i vidim ga uzivo. Nije vazno, i ovako slucajan susret je prijao. On vec godinama opstaje, i kao pesnik i kao buntovnik – to je deo koji obecava. Nize je link na video koji ima za cilj da udari u nezasticena mesta, i natera na razmisljanje.. – ali sta ako neko vec previse razmislja? Onda ostaju samo udarci.

Treba podrzavati pesnike i buntovnike, sve dok ih korupcija ne zgrabi pod svoje, naravno. Svejedno, svako ko iole zna i o jednima i o drugima, zna i kako je tesko ostati pesnik, ili buntovnik, nakon ponovljenih susreta sa onim o cemu pevas i protiv cega se bunis. Sve je to mnogo lakse kad neko drugi peva ili se buni. Niggy Turdast ima ozbiljno ime: Saul Williams. Da sam p ili b izabrala bih sebi jedno takvo. 
http://www.niggytardust.com/saulwilliams/spreadtheword

Ostavite odgovor

