Zasto..

Zasto se moja majka bojala smrti

Moja majka je umrla
kao dete
Sa njom su umrla
i sva druga deca
kojima je mogla biti majka
Smrt u porodici
i odjednom nema vise porodice

A ozalosceni?
Pusti

U teatrima
debatuju na temu zivota i smrti
i dalje
i kad svi odu kucama
promena ostane sama na sceni
Ljudi uce sporo
a misle da mogu
bolje i vise i brze
i bolje i vise i brze
Vrte se u krug nespretno
kao mala deca

Strah od smrti
je strah od zivota
je strah od smrti
je..

Ne pamtim je vise dobro
Prekinut zivot
i prekinuta ljubav
su tezak prtljag
Zato putujemo prazni

Sreda u aprilu
mnogo je godina proslo
Ne mogu da zaboravim strah
Njen i moj
svaciji
Svako se bojao za sebe
ili nekog drugog
Strah se premestao sa kolena
na koleno
i dodirivao nas
lascivno

U godini kad je umrla
ostali su
moje detinjstvo
njena narusena lepota
i obecanja koja necemo ispuniti
Tragovi smrti se i danas jasno vide
Da mogu da obidjem rusevine
iz te godine
prvo bih oprala sve od straha
Skinula teret umiranja
njoj
sebi
zagrlila je jos jednom
pa neka putuje

2 thoughts on “Zasto..

  1. Posle svakog prekinutog života čije mi je trajanje značilo ostala mi je po bar jedna, možda i neprimetna, ogrebotina.
    Ko ume da gleda, vidi da ličim na nekoga ko spava sa besnim mačkama nikad podrezanih noktiju.

Ostavite odgovor

