Gig

Idem sutra na poslovni put, a jos se nisam oporavila od onog prethodnog. 
Guzve na aerodromu u ranu zoru radnim danom. Beskrajne povorke salesmen-a sa kofercicima punim poslovnih tajni. Lazno opusteni poslovni milje Kalifornije. Imitacije kolonijalne meksicke arhitekture. Duge voznje po praznim, golim brdima – ne znam sta ona imitiraju. Sastanci duzi od polarnih noci za koje sam mislila da su postojali samo u komunistickoj mitologiji. Mladi menadzer sa jakom cetvrtastom bradom koji je podigao noge na sto. Noge su bile u imitaciji kaubojskih cizama. Neopravdano pametni ljudi satima smisljaju kako ce neopravdano napraviti gomilu para. Oni vec jako dobro zaradjuju. Hotelska soba besprekorno prakticna, cista i ruzna me je uplasila. U kupatilu, u sirokom ogledalu gledala sam sebe dok se tusiram i sedim na solji, perem zube, i ucinilo mi se da je sve okay. 
Bliske su mi bile ptice, i okean. I tri Ruskinje koje su radile u laboratoriji.
Jedna medju njima u slobodno vreme ima svoje pozoriste. Deci ruskih imigranata, i odraslima, predstavlja poeziju i dramu ruskih klasika. Kostime, pomagala, sve natrpa u auto i vozi od jednog gig-a do drugog. To sam i ja mislila – pa da, ovo je samo gig.

Ostavite odgovor

