Tamo

Ovo nije nostalgija; ovo jos uvek postoji. I nikada nije pripadalo meni. Bila je to u pitanju jedna narocita privilegija. Po njoj sam mogla da udjem u svet drugih ljudi, prisustvujem dok zive svoje zivote, i zavolim ih. Nisam morala, nije bilo neophodno, niko mi nije trazio, i ja, kao ni druga deca, nisam posedovala apsolutno nikakve korisne vestine u tom dobu, ali sam umela bezrezervno da volim. Mozda su me zbog toga pustili unutra.

                                                Makedonija 1

                                                    Makedonija 2

                                                    Makedonija 3

Ostavite odgovor

