Ovde (6)

Ovako je izgledalo pre dva dana:

Ledeni zubi

King Street East:

King 1      King 2      King 3      King 4

Drhte mi ruke da me ne uhvate i izbace za sva vremena, ovo mi je omiljena galerija:

Galerija

I jedan od mojih omiljenih delova grada: destilerija iz 19-og veka, sada komercijalna kombinacija turizma, dizajna, arta, i drugih zvucnih delatnosti, i uvek zgodan background za poziranje:

Distillery 1       Distillery 2

Unutra vredni pekar mesi hleb i kolace (pozirao bi i on verovatno, ali gde prekidati pekara u poslu):

Pekara 1       Pekara 2

Prvi dan koji je slutio na prolece. I pre nego sto se tlo odmrzne nici ce visibabe, ili u slobodnom prevodu „hangin’ grannies“. Ne pre aprila.

15 thoughts on “Ovde (6)

  1. Slike su super. Što reče moje dete, i ja bih da živim tamo 🙂
    Smrzla se malo na „pogled u plavo“, ali je galerija oduševila.
    Da nije samo ruka zadrhtala 😉

  2. „Ovde“ izgleda baš kako sam zamišljala dok sam čitala tvoje postove. 😀
    A kad King Street East ozeleni i olista…

    Lepo. Lepo ti je „ovde“, Ivana.

  3. Suske, oni ledeni stapici su izgledali kao zubi neke nemani. Lepo a strasno 🙂
    Galerija – dozivljaj se bez ikakvog preterivanja ne moze opisati recima. Spektakularno, je sto oni sami kazu za sam prostor. A onda dolazi na red umetnost. Radi se o galeriji stakla. Nemoguce je opisati ali i zamisliti da su takve kreacije uopste moguce.
    Svakog puta se u meni nesto rodi kad udjem unutra. Moje dete i ja to dozivljavamo kao nase mesto za nirvanisanje lepotom.

    Sarah, nikad ne bih verovala da je moguce ne obracati paznju na zimu. Poslednjih par godina mi je uspelo. Ne nerviram se vise sto dugo traje, ne dopustam da mi pokvari dan, cuvam se i ne podmecem vetru gde ne moram, i.. sta ja znam, ipak smo mi gosti na ovoj planeti. Sa ili bez nas, surovi vetrovi ce duvati Istocnim Ontarijem kao sto su uvek duvali. Ali priznajem da jedino imam smisla za mediteransku klimu 🙂

    atajlo, juce je bio lep dan u svakom smislu. I taj deo grada uvek fino podrzi takvo raspolozenje. Prolece ovde traje vrlo kratko, prosto cujes kako nabuja zivot. Nerviram se i dalje svakodnevno, ali sve vise slusam takve bujice.

  4. Baš umeš da „dočaraš“.
    Ali, meni je žao… jer jedino imaš smisla za mediteransku klimu. 😦
    Aklimatizuj se ❗

    Eureka! 😀

    Šalim se.
    S obzirom da sam nekoliko puta pročitala „Plivanje“, evo ti jedne jadikovke sa ovih prostora.
    Dolazi proleće, a mnogi (pa i ja) ti se javljamo odavde. Gde proleće malo duže traje, ali, na žalost, ne traje malo duže samo ono.

  5. Kad sam ja prestala da se zalim na zimu onda su cuda zaista moguca 🙂
    Najozbiljnije, susret sa vetrom koji je pola sata prethodno bio na Arktiku te nauci da je svaki mali uspeh fantasticna stvar vredna slavlja, cak i ako znaci stici do kuce i ugrejati se.
    Klima u Torontu je kontinentalna, sa duzom zimom, i to ona uzima od drugih sezona. Sto se nikad ne bi moglo reci gledajuci ljude na ulicama. Narocito mlade devojke. Jedva da nabace jaknicu preko onoga sto su nosile preko leta. Kad sam ja tako nesto uradila jednom sa nekim belim cizmicama jaukala sam mesecima. Ovde su besike i druge iznutrice napravljene od neceg drugog je jedino sto mogu da zakljucim.

    Ne znam da li cu pisati puno o ruznim stvarima, jer kad zapadnem u duboki funk onda zaista boli, i ko ce mene tesiti. A ruznih stvari ima mnogo. I ruznih ulica.
    Ako te ta jadikovka stegne malo jace, pogledaj obavezno brojeve 3 i 4.

  6. Ovde (3) i Ovde (4) u mojoj arhivi. Mislim da sam ih postirala pre par nedelja.
    Bas sam se potrudila bila oko njih, nije valjda da su prosli neprimeceno :))

  7. Jao nemoj molim te. Ja sam kao nešto tražila, ali to ništa ne znači. 😦
    Sad ću pažljivije pogledati, moram naći. ❗
    Hvala.

  8. Ivana,hvala za slike i ugodaj koji si nam priustila.

    Spominjes duge zime.Vidim da si prihvatila neminovnost.
    I onako, ti svojom voljom ne mozes nista uraditi protiv
    klime u zemlji.
    Ja imam istu stvar ovdje.Nema snijegova,ali ima kise,
    bure i veoma dug period mraka.

    Ali i sa tim se da zivjeti ,kada postoji toliko
    drugih pozitivnih stvari.

    Nase je da ih pronademo i da im ustupimo prostor.

    pozdrav 😀

  9. Nemamo ni mi ovde puno snega uglavnom, to je valjda neka vrsta mikro-klime oko ovako velikog urbanog centra. Ali ove godine je drugacije.

    Mnogo je fina stvar ostvariti takvu jednu pobedu nad sobom – kad shvatis da zaista nije neki narociti napor prihvatiti neke stvari. Kao da skines olovni kaput sa ramena.
    A i vunene kapute treba zabraniti. Svaki tezi po deset kila. Ove godine hodam u pufnastoj jakni, i samo sto ne poletim koliko je lako hodati. Posto imam duboke dzepove i tasnu sam izbacila iz rutine. Oslobodjena! Zaista ne mogu da se zalim, ovo je godina puna otkrovenja 🙂

    Lep pozdrav i tebi.

  10. Slike su odlicne, izazivaju setnu zelju za putovanjem. Ovde se tako malo putuje, pogotovu na tako taleke destinacije. Gomila mojih prijatelja je 90-tih otisla za Kanadu, uglavnom u Vankuver. Njih muci kisa i vlaga, nikako da se naviknu.Mada, nadoknade to stalnim odlascima u toplije krajeve.

  11. Nije ni odavde lako krenuti na daleke destinacije. Bar 5 sati leta do Londona. Ako krenes kolima sve je ravno, tu i tamo zatalasa koje brdo, puno vode i sve vise suma prema severu, ali za evro-centrike i urbane tipove, priroda je prekrasna samo treba u nju smestiti tu i tamo i po koji zanimljiv grad.
    Ljudi ovde dobro zive, oni koji su ovde stekli obrazovanje i imaju dobre profesije, neophodno je istaci. Vikendice, putovanja na jug, poneki krenu u Evropu ili po svetu. Puno se i radi, to je uslov. Uzeti odmor od dve nedelje u jednom mahu je dosta neobicno (osim ako si imigrant) a tri ili vise je apsolutno cudno.
    Ni imigranti nisu monohromatska grupa – neki ostvare slicne price, vecinom ne, ali napreduju 🙂

  12. Volim Ontario, tj. zavolela sam ga jos davne 1986god., tamo zivi moja tetka u „STONE GATE“, brampton, dosta sam putovala po kanadi i uvek sa rado vracam…priroda, prostranstvo, sve je to jednostavno drugacije, nego ovde u Evropi…ali mislim da su se i kod vas zime promenile i da bas nije tako kao pre dvadesetak godina…
    pozz

Ostavite odgovor

