Od jutra do jutra

Dobro je trajalo – od jutra do jutra. Umorila sam se negde oko 8 am. Tu je zapoceo dan a ja zavrsila. Sa… – zavrsila. Los dan nije veca misterija od dobrog dana.
Danas sam bila svilena buba. Recimo. Da je neko pogadjao sta sam bila danas, to ne bi pogodio. Sve se razvlacilo kao pljuvacka jedne obicne svilene bube. I onda mi je rekla jedna osoba koju volim da je izgleda bolesna. Odnosno, bolesna jeste, samo jos uvek ne zna koliko puno, iako ni malo nije za zanemariti, ali sta ako je puno..
I tako sam se posle 24 sata odsustvovanja vratila na temu smrti. Neko pametan bi rekao da je nisam ni napustala, ali pamet ima svoju primenu i ovo ne bi bila jedna od njih. Moj deda je nadziveo previse ljudi, tako je zakljucio vec negde nakon smrti svoje zene. Kad je moja sestra od strica umrla, to je bila poslednja kap predugog zivota.
U filmu ‘Moonstruck’, koga inace mnogo volim, pita Rose Castorini, slomljenog srca u poodmaklom srednjem dobu, muskarca-namernika zasto muskarci jure zene, i odgovara umesto njega da je to zbog straha od smrti. Ja nemam misljenje po tom pitanju, nije mi ni vazno da li je zaista tako ili nije, ali je to jedna od mnogo lepih scena koju sam zapamtila jer sam film videla bar deset puta (i svaki put slucajno; naletim na pola, cetvrt, ili jos manji komad  i ostavim sve sto sam radila pa sednem i gledam, i lepo mi je).
Ako vec moram da se pojavim sa necim, mislim da je strah od smrti decoy. Tj. vozac valjka predje valjkom i zaravna kompleksnu gradjevinu pa na njoj industrijski tipovi grade industrije sa puno, puno, ali zaista puno profita. Neko ko se zaista boji smrti. Steta, jer je u pitanju… – nije steta, kome je steta nek se odsteti.
Blisko prisustvo smrti omeksa i najtvrdju vodu, eto to sam pokusavala da smislim od jutros. I onda sam cula moju klinku kako pevusi nesto. Oslusnem, kad ono – Bob Marley. Hvala, ljubavi. Niko mi nece verovati, ali rekla bih da sam upravo rodjena, ovog petka, prestupnog dana u prestupnoj godini, u 8.01 pm.

Ostavite odgovor

