Too little

Sanjala sam poznate ljude nocas. Jedna medju njima rekla mi je da vise ne umem da hodam onako kako pamti. Vrisnula sam ljutito.
U snu sam cekala nekoga ili nesto, ne pamtim, ali sto sam cekala nije doslo. Jutros poznata lica nisu vise bila tu. Tisinu prekidaju udaljeni zvuci aviona, priguseno zujanje iz zidova, slabi naleti vetra na prozore. Ovakav dan se moze preci samo laganim hodom.

Mmmm…

Ms. Dinah Washington peva
‘Mad About The Boy’
I ja zazmurim kao da pred sobom imam mikrofon
i pozelim da svi muskarci opet postanu decaci
Mmmm…
Vazduh mirise na vanilu
biber na mom jeziku
Zene tope asfalt sporim koracima
u crno-belom filmu svacije mladosti
Prefinjeni hod moje majke
po ulicama mog detinjstva
Ko ga jos pamti osim mene
Seksepil za vecnost
A mogla sam se zvati kao ruska lepotica
ili holivudska diva
Zauvek ce ostati misterija
da li bi u Americi leta 69-te
southern belle Balkana
ostavila muza
i otisla da okusi slobodnu ljubav

Ja bih

Jedna druga Gloria
je jednom rekla da ce kad ostari
nositi mini suknju i dobacivati lepim decacima
Ona je Amerikanka, oni uvek izmisljaju
i vole da budu u centru paznje
Ja ne znam sta zelim
uhvacena u nistavilu izmedju dve kulture
i sa nasledjem kome dugujem
ovu mesavinu mizerije i radosti
Neko je negde uvek budan i sabira moje dugove
Ne, nista ne priznajem
samo razmisljam da li ce jednom neko
i ove ulice pamtiti moj
prefinjeni hod
Mmmm…
Too much jazz

Ostavite odgovor

