N. #1

Nije bila inspiracija u pitanju vec sam bila gladna.
I evo razmisljam punog stomaka da li ce se neko pojaviti sa ‘Hi, I am a mediocre’ mitinzima. IAM. I-AM. I am. Sam I am. Hm.
Verovatno bih trebala da ispravim i onaj ‘metarski’ sistem u ‘metricni’. To nije pitanje mediokriteta vec sitnicavosti.

Danas sam uradila nesto sto sam odmah zazalila pa se osecam glupo. Nece me kostati nista, nikome nece biti nista gore nego sto vec jeste… osim meni. Mozda. I to ce proci.
Direktna veza izmedju tog beznacajnog akta i ‘pravosti’ je u tome da sve sto se oseca krivo, ili cini da se osecam krivom – dakle svaka aktivnost crva – me podriva. Ono tamo gde sam pomenula kako se merila stvore u ranom detinjstvu, to je kao kad se jedna vrsta bioloskog casovnika nasteluje na pravi puls. Ili je vrsta sluha u pitanju. Neki ce to zvati sesto culo, gut feeling, sta-ja-znam, merilo je u pitanju. I meri se tezinom u zlatu, sopstvenom zlatu. Proneveris sopstveno zlato, i ispadnes jeftina fukara.
Na malo, na veliko – nema velike razlike. Bar u principu.
Koliko su mali ili veliki talenti gubi na vaznosti kad su investicije pogresne. Ekonomija, draga moja, ili nesto nalik.
Rhythm. And blues. 

Ostavite odgovor

