Kako to radi Josipa Lisac

Bila jednom jedna herojina i na njoj dugacka magicna pelerina
U Beogradu jednog leta, kupila sam piratski CD Josipe Lisac
Imala je Josipa lepo lice, dugacke ruke i velika usta, i kroz njih pevala o ljubavi kao niko drugi pre i niko nakon nje – Jasna je bila ta koja je volela Josipu
Kako sam ja volela Jasnu, a Jasna je volela Josipu, i ja sam je volela
Nosile su se tada pelerine ali nisu bile cesto vidjane herojine
Danas, godinama nakon pelerine, pitam se, kako to radi Josipa Lisac
Sa manje padova, vise vedrine?

5 thoughts on “Kako to radi Josipa Lisac

Ostavite odgovor

