Sudbina ljubavne pesme

Napisi jednu ljubavnu
prstima
po mojim ledjima
Zadigni mi nocnu kosulju
i izgladi kozu
Upisi se dok sam
popustljiva
Pokrij me onda
jednom svojom nedeljom
Izvuci je i rasklopi
kockastu
rasiri preko reci
i pusti da se osuse
Ja cu spavati

U snu
je olujna noc
Otvaram vrata i
okrecem ledja
Vetru

Izbrisi ovu ljubavnu
speri je sa moje koze
pocepaj mi kosulju
i iskidaj kockastu nedelju
Odlepi reci i sakrij ih po drvecu
Pokrij me onda
liscem
i vulkanskom prasinom
Duvaj neznim dahom
i pusti da se osuse
Ja cu se probuditi

11 thoughts on “Sudbina ljubavne pesme

  1. Sasha, objavila sam bila jednu zbirku pre nekoliko godina. Ovo je odatle. Sada mi sve to izgleda kao davno proslo vreme.
    Ali mogla bih verovatno da sakupim, proberem nesto i postavim kao posebnu stranicu…hvala, ideja mi se dopada.
    Iako sam prestala da pisem poeziju na srpskom. Cudni su putevi jezika, emocija i dozivljaja sveta. Zaista cudni.

  2. Jeste, kod nas objavljeno. ‘Feminine jazz’ naslov zbirke, izdavac Art Projekt iz Zrenjanina. Mislim da je mogla da se nadje neko vreme u par knjizara u Novom Sadu i Beogradu, sada vise ne znam. I kod izdavaca naravno. Ja imam pdf file, pa mogu da ti posaljem ako zelis.

Ostavite odgovor

