Irony & Bes

Hocu da se oslobodim besa.
Nije bas da ne znam otkud mi toliko. Ovo je cak verovatno vec treca generacija besa u kuci zvanoj moj zivot, ili se mozda kaze besova.  Ne treba zaboraviti veliko slovo. Kad svako moze da ima religiju, prava, polisu i sve drugo sto oznacava civilizaciju ovih dana, dati nezavisnost takvim pojavama kao sto je Bes je long overdue.

Irony is common and plain. That is how I have so much of it.

Kad su se Irony & Bes sreli u ovoj kuci zvanoj moj zivot, to je bila ljubav na prvi pogled. Neobicna kombinacija, ali ne pamtim kad sam poslednji put videla obicnu kombinaciju i verovatno je najneobicnija stvar ovde to sto se ja jos uvek cudim.
Ovo dvoje imaju dinamican odnos. Zavidim im na njemu, i ja ih volela jedan bas takav. Ne natezu se ni oko cega, imaju zajednicke interese, i zajednicke neprijatelje sa kojima se zajednicki obracunavaju – prvo ih on propusti kroz sake i onda ih ona ispali u neku od crnih rupa u svemiru. Ili, ona prvo sve razmeksa i onda ih on rasturi na atome. Fascinating couple.

Ali ja bih da ih izbacim, oboje. I pustim radost unutra. Cistu, pravih linija, obicnu, nekomplikovanu i nefascinantnu, voli-proste-stvari radost. Ova kuca je bila namenjena za jednu takvu.

3 thoughts on “Irony & Bes

  1. ja pokusavam vec neko vreme da ih izbacim, da im vidim ledja, sto bi se reklo.
    ponekad uspem, ali samo na kratko. i tako…treniram se svakog dana.
    jednog dana cu se probuditi a oni ce zajedno nestati.

  2. Dodatna komplikacija je sto Bes uopste nije los. Cakstavise. Ume da bude vrlo koristan kod nekih kucnih poslova, a i medjunarodnih. A Irony je smizla.
    I bolji su oboje od jadanja, vajkanja, kukanja i svih drugih iz te familije na ‘nja’. Ali. Namnozili su se. Ne valja ovako.

Ostavite odgovor

