Zavrsetak

Adrienne Shelly (1966-2006) nisam videla od nekog vremena kad sam u nizu gledala filmove Hal Hartley-ja. Nedavno sam saznala da je snimila film, i jos, da je ubijena.
U svom stanu u Njujorku. Ubio je imigrantski radnik koji je renovirao stan u komisluku, i kome, ili na koga, se ona zalila zbog preterane buke. Ubica je namestio scenu zlocina kao da je bilo samoubistvo u pitanju. Ubrzo zatim, priznao je zlocin. Adrienne je imala muza i malecno dete, i upravo je zavrsavala film koji je napisala, rezirala i u kome glumi.

Odgledala sam film sinoc. Zove se ‘Waitress’ i ima elemente malog, nezavisnog filma, Hartley-ja i tesnog zenskog kruga u kome muskarci ispadaju smesni, hrabri, surovi, pitomi, zbunjeni, dobrocinitelji, pozrtvovani i blesavi na jos dodatnih par nacina. Zene su daleko mudrije, ili nisu, potcenjuju sebe, pa se onda malo ohrabre, i tako se okrece.
Tematika je mogla da bude obradjena mnogo surovije i drago mi je da se Ms. Shelly odlucila za toplinu, pite, osobenjastvo, humor, i narocito za happy end.

Ostavite odgovor

