O jednom filmu

Zove se ‘Once’, ili ‘Jednom’. Meni ga je preporucila prijateljica i nista nije htela da kaze o samoj prici, samo da moram da ga vidim, pa tako cu i ja ovde onima koji svrate – obavezno ga pogledajte.

U potrazi za nekim informacijama o filmu dok premisljam da li da ista dodam (napravljen u Irskoj, desava se u Dablinu), nasla sam na Wikipediji sledece: „A little movie called Once gave me enough inspiration to last the rest of the year.“ Ovo se pripisuje Spilbergu, i mada mnogi ne veruju Wikipediji ja verujem da bi Spilberg rekao ovako nesto, jer je film naprosto prekrasan.

Ima u njemu za svakoga da se prepozna. Mozda najmanje za americki mentalitet, ali eto ako je Spilberg tako nesto rekao, i jos je na Sundance festivalu dobro primljen, ima nade za sve nas.

U detaljima je stos. (Uvek i jeste, zar ne?) A u ovoj prici ih ima puno. Skupa sa glupim situacijama, i zivotnim okolnostima koje idu uzvodno pa pravo u nos. Ma ima svega! Najvise osecaja pravosti. (Pravo, kao nepatvoreno.) Na filmu? To nije mala stvar. Nije ni stvar, vec umetnost.

5 thoughts on “O jednom filmu

  1. Drago mi je, oki.

    Bas…, zanimljivo bi bilo cuti odvojeno soundtrack jer je muzika tako intimno vezana za dozivljaj filma, i ja ponekad oklevam da ih razdvojim. Npr. jako mi se dopao film ‘Elizabethtown’ i kad je Cameron Crowe u pitanju, soundtrack je film je soundtrack. Odvojeno, to nije bilo to.

Ostavite odgovor

