Vrisak, i pisak, i seks u njegovom glasu

„Rhapsody in Blue“ sam cula, ima tome. 
U stomaku, i po kozi, u usima, i ispod ona dva nabora nad plucima, i na mestima kojima jos nisam znala ime. 
Glissando, kazu, a ja kazem vrisak, i pisak, i seks u njegovom glasu.
Kad bi se neko zvao Klarinet, zamolila bih ga da mi da svoje ime.
Nek’ me ozeni, ako ne ide drugacije.
U nedelju pre podne, na radiju, pricaju o Gershwin-u, i puste Rapsodiju.
I ja ispustim mali vrisak, ili pisak – zar seks na radiju!
I vozovi putuju – ali nema vise te Amerike.
A na Balkanu, ista stvar. I vozovi putuju.
Klarinet mojoj majci u stomaku, i po kozi, u usima, i ispod ona dva nabora na plucima, i na mestima kojima jos nisam znala ime.
To se svuda isto zove. George.


 
p.s. Ne uspeva mi upload, evo jednog linka:
http://www.soros.org.mk/konkurs/076/angver/stani_mome.html

Ostavite odgovor

