Zivot se odaziva na ime koje mu das

Ja moj najcesce zovem ‘Schit’. Kad hocu da budem fina, ili sam dobro raspolozena, predjem na ‘Merdu’. Zvanicna verzija odgovara zvanicnoj politici – Kanada je bilingvalna zemlja. Nezvanicno – nema razlike, schit est merdu.

Jako mi smeta kad neko drugi kaze ‘schit’. Esteta u meni ce naci milion razloga samo u vrhu igle zasto zivot nije schit. Recimo veceras – prisustvovala sam sceni koju bih jos uvek slikala da sam pri ruci imala tube sa bojom i nesto za mazanje. Sve je bilo savrseno – osvetljenje, ozvucenje, movement i selekcija aktera. I povrh svega – neocekivano. Hapenning se odaziva na ime ‘contact dance’. Schit est merde, I mean merdu, tu i dalje nema razlike, ali ovaj contact dance je moguc uprkos tome, a to je ne mali uspeh. Za sredu vece, kad u metro ulaze zakasneli workoholici, oznojeni trkaci na duge staze, umorne konobarice, i sve drugo sto se ne da imenovati, prisustvovati takvoj jednoj sceni u kojoj tela u trikoima istezu udove, okrecu se na peti i zatezu listove u izduzene prste na nogama, dok bradati muzicar svira na Fenderu – i nista od toga nije karikaturalno – zivot ce se odazvati na neko drugo ime.

Ostavite odgovor

