Onomatopeja

Zgazila sam jednog mrava. Bio je neobican, veliki i usamljen. Nigde na vidiku nije bilo drugih mrava. Mozda je bio avanturista ili otpadnik. U totalitarnom sistemu kao mravinjak najveci zlocin je, moguce, biti individualista. Mozda je bio ubica drugih mrava. Tesko je prosuditi za sta je sve sposoban jedan mrav. U svakom slucaju, ubedjena sam da nije bio mediokritet. Ovaj mrav je obecavao. Nikada necemo saznati sta, ni on ni ja. Na njega se spustila moja plasticna papuca, kupljena zajedno sa svojim parom za $4.99 u Chinatown-u, i svela ga na dvodimenzionalnu mrlju. Nisam pogledala u kom obliku se rascvetao na betonu tako jedan neobican mrav, pun ideja i potencijala.

Sanjala sam nocas da sam zgazila jednog mrava, neobicno velikog i srcanog.

Krenula sam na posao u papucama. Na izlasku iz zgrade naletela sam na jednog mrava, neobicno velikog i usamljenog. Nigde na vidiku nije bilo drugih mrava. Zastali smo oboje. Ja sam mu pridrzala vrata. Tesko je prosuditi sta sve moze da postane od jednog takvog mrava.

4 thoughts on “Onomatopeja

  1. Kradljivac secera, znaci. Ne znam sta da kazem. Ja bih ocekivala da se mrav od 25kg pozabavi vaznijim pitanjima. Izgradi puteve. Srusi predrasude. Mozda se tom tipu ucinilo? Nije video jasno? Ako je njemu jedan mrav isti kao i svaki drugi mrav… kako bas secer.

Ostavite odgovor

