It’s all about me!!!!

Imam jednu drugaricu, oblu, toplu i milu Filipinku, koja je mene izabrala. Upoznale smo se nekom prilikom na mestu sa puno ljudi, i par nedelja kasnije ona se javila. Bilo je to vrlo prosto, rekla mi je, dopala sam joj se, i eto nje, da napravi prvi korak, ispruzi ruku, i uzme me za drugaricu. I ja je pustila. Najvise jer nisam imala srca da odbijem. A da ne ispadnem gadna i nesocijalna.

Nije bas tako. Kod tog prvog susreta, kad je ona dosla da me vidi i ostala sat i po dok joj nisam rekla da sada moram da idem, apsolutno neocekivano i ne znam otkud, moja nova drugarica je u meni probudila radost. I tako je bilo i svakog sledeceg puta.

Ona je uvek spora, cak i kad zuri, prica mekim glasom, a kad se smeje pokaze sitne bele zubice i oci joj sijaju kao da je neko po njima prosuo ulje iz magicne lampe, i ona se prosto zagrcne od toliko smeha koji se gura da izadje.

Ne vidjamo se cesto, ali mi ona redovno salje mail-om svakakve izvestaje – pozive na okupljanja, info za koncerte i predstave, i nikad ne zaboravi da negde u pisamce smesti ‘my dear’. Iz nekog razloga, ja sam na tu njenu kombinaciju osobina postala slaba. Pa sledi dalje, da cak i kad mi posalje one chain-mailove koje treba dalje prosledjivati da bi se pokazala ljubav prema bliznjima, suznjima, podjednako kao i nevidljivima, koje ja nikad ali nikad ne saljem nikome, i na koje pri prvom pogledu vrisnem od uzasa i onda… prosto nemam srca da obrisem pa joj ih vratim. Sto je ispunilo svrhu, i ocito znaci da je ona na listi mojih omiljenih likova. Ona zna da ih ja ne saljem nikom drugom, i ja prosto cujem njen zvonki smeh sto je uspela u nameri i ja ga poslala bar jednoj osobi. A sto je to ona – pa da, to je najnormalnije. To je i bila cela svrha poduhvata – pomisliti na drage osobe na svojoj mailing listi, i poceti od jedne je jako dobar pocetak.

Jutros mi stigne mail sa gornjim naslovom. U pismu je bio nize prilozeni upitnik, sa njenim odgovorima. Da nije kompjutera ja bih nju zamislila kako je cvrsto stegla olovku i popunjava predano, vrh jezika viri izmedju zuba usled prevelike koncentracije. Ja opet, kao i svaki put, prvo vrisnem. I onda shvatim da moram da joj odgovorim, nema druge.

Kad sam zavrsila, i poslala joj nazad odgovore, uhvatila sam sebe da se smejem i saljem upitnik jos jednoj osobi. Mislim da znam zasto. Because it’s sweet. I kad ste vi poslednji put sreli svoju magicnu Filipino drugaricu koja se odaziva na ‘Sweet’?

Directions! Now, Here Is What You Are Supposed To Do…And Please Do Not Spoil The Fun! Hit Forward, Delete My Answers And Type In Your Answers.
Then  Send This To A Whole Bunch Of People That You Know…And Send It Back To Me  So I Can See Your Answers, The Theory Is That You Will Learn A Lot Of Little  Known Facts About Those You Know. Remember To Send It Back!

1. WERE YOU NAMED AFTER ANYONE?

2. WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIED?

3. DO YOU LIKE  YOUR HANDWRITING?

4. WHAT IS YOUR FAVORITE LUNCH MEAT?

5. DO YOU HAVE KIDS?

6. IF YOU WERE ANOTHER PERSON WOULD YOU BE FRIENDS WITH YOU?

7. DO YOU USE SARCASM A LOT?

8. DO YOU STILL HAVE YOUR TONSILS?

9. WOULD YOU BUNGEE JUMP?

10. WHAT IS YOUR FAVORITE CEREAL?

11. DO YOU UNTIE YOUR SHOES WHEN YOU TAKE  THEM OFF?

12. DO YOU THINK YOU ARE STRONG?

13. WHAT IS YOUR FAVORITE ICE CREAM?

14. WHAT IS THE FIRST THING YOU NOTICE ABOUT PEOPLE?

15. RED OR PINK?

16. WHAT IS THE LEAST FAVORITE THING  ABOUT YOURSELF?

17. WHO DO YOU MISS THE MOST?

18. DO YOU WANT EVERYONE TO SEND THIS BACK TO YOU?

19. WHAT COLOR PANTS AND SHOES ARE YOU WEARING?

20. WHAT WAS THE LAST THING YOU ATE?

21. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW?

22. IF YOU WHERE A CRAYON, WHAT COLOR WOULD YOU BE?

23. FAVORITE SMELLS?

24. WHO WAS THE LAST PERSON YOU TALKED TO ON THE PHONE?

25. DO YOU LIKE THE  PERSON WHO SENT THIS TO YOU?

26. FAVORITE SPORTS TO WATCH?

27. HAIR COLOR?

28. EYE COLOR?

29. DO YOU WEAR CONTACTS?

30. FAVORITE FOOD?

31. SCARY MOVIES  OR HAPPY ENDINGS?

32. LAST MOVIE YOU WATCHED?

33. WHAT COLOR SHIRT ARE YOU WEARING?

34.  SUMMER OR WINTER?

35. HUGS OR KISSES?  

36. FAVORITE DESSERT?

37.  MOST LIKELY TO RESPOND?

38. LEAST LIKELY TO RESPOND?

39. WHAT BOOK ARE YOU  READING NOW?

40. WHAT IS ON YOUR MOUSE PAD?

41. WHAT DID YOU WATCH ON T.V. LAST NIGHT?

42. FAVORITE SOUND?

43. ROLLING STONES OR BEATLES?

44. WHAT IS THE  FURTHEST YOU HAVE BEEN FROM HOME?

45. DO YOU HAVE A SPECIAL TALENT?

46.  WHERE WERE YOU BORN?

47. WHOSE ANSWERS ARE YOU LOOKING FORWARD TO GETTING BACK?

9 thoughts on “It’s all about me!!!!

  1. cak i kad mi posalje one chain-mailove koje treba dalje prosledjivati da bi se pokazala ljubav prema bliznjima, suznjima, podjednako kao i nevidljivima, koje ja nikad ali nikad ne saljem nikome

    Evo šalji meni. Nikad nisam razmišljao o tome kakve osobe šalju takve stvari, uzimao sam zdravo za gotovo da su – obične budale. A vidiš, kad se malo zagrebe po površini, obične budale mogu da budu i samo – simpatične lude 🙂

  2. Pa ajd… što da ne (mada mislim da igra ide drugačije – prvo si sâma trebala da odgovoriš) :

    1. Prvo pitanje, pa ne umem da ga prevedem 🙂
    2, Ne baš skoro. U stvari, ne sećam se.
    3. Ne, užasan je.
    4. Pečurke na bilo koji način
    5. Imam, ćerku
    6. Nisam siguran
    7. Uh, da…
    8. Nemam još od četvrte godine života
    9. Naravno, bavio sam se (sa zadovoljstvom) i extremnijim stvarima u životu
    10. Žito
    11. Ne, nagazim ih kod pete i izvučem nogu
    12. Mentalno? Mislim da jesam. Fizički… prosečno
    13. Obavezno naručim limun i čokoladu, ostalo zavisi od raspoloženja
    14. Pa zavisi.. kod svake osobe nešto drugo
    15. Crveno
    16. Tvrdoglavost
    17. Ima nekoliko osoba koje mi često nedostaju. Uglavnom prijatelji koji su sada daleko.
    18. Ne baš
    19. Pantalone – ili svetlo braon ili farmerke, a cipele uglavnonom „idu na braon“
    20. Bundevara
    21. Tom Waits, kao i svako jutro
    22. Ovo ću zaista da preskočim, mogao bih da upišem bilo koju boju, svejedno mi je
    23. Miris čistog (tela ili prostorije)
    24. Supruga me često zivka u ovo vreme pa je tako bilo i jutros
    25. Zašto nema pitanja broj 25?
    26. Da se ne lažemo – fudbal.
    27. Nevažno
    28. Takođe
    29. Ne, naočare
    30. Pečurke, već sam negde odgovorio na slično pitanje.
    31. Ni jedno ni drugo
    32. Ocean`s 13 (ako se misli na filmove koje gledam prvi put)
    33. Pa razne boje…crne, sive, plave, crvene… samo da nisu bele
    34. Ako moram da biram, ipak leto
    35. Zavisi sa kim, ali poljubci se duže pamte svakako
    36. sladoled
    37i 38. Ne razumem pitanje
    39. Mesecima čitam samo stručnu literaturu nažalost.
    40. Pa miš, šta bi drugo?
    41. Dnevnik. Samo vesti filmove i gledam na TV
    42. Ton koji proizvodi saksofon
    43. Roling stones
    44. Ne znam… koliko ima do Španije?
    45. Ne.. mislim da nemam.
    46. U Srbiji
    47. Teško da ću nekom poslati ovo 🙂

  3. Trebala sam verovatno, ali nije mi se dalo 🙂
    Evo onda mojih odgovora Filipinki:

    >1. WERE YOU NAMED AFTER ANYONE? My paternal grandmother.

    >2. WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIED? Last week.

    >
    >3. DO YOU LIKE YOUR HANDWRITING? I don’t mind it.

    >4. WHAT IS YOUR FAVORITE LUNCH MEAT? Lunch is my least favourite meal, I often skip it, or munch on a few quick things.
    >
    >5. DO YOU HAVE KIDS? Yes.
    >
    >6. IF YOU WERE ANOTHER PERSON WOULD YOU BE FRIENDS WITH YOU? Yes

    >7. DO YOU USE SARCASM ALOT? No.
    >
    >8. DO YOU STILL HAVE YOUR TONSILS? No.
    >
    >9. WOULD YOU BUNGEE JUMP? Maybe
    >
    >WHAT IS YOUR FAVORITE CEREAL? 7 Reasons PC organic multi-grain
    >
    >11. DO YOU UNTIE YOUR SHOES WHEN YOU TAKE THEM OFF? No.
    >
    >12. DO YOU THINK YOU ARE STRONG? Yes
    >
    >13. WHAT IS YOUR FAVORITE ICE CREAM? Haagen Dasz – Mayan Chocolate
    >
    >14. WHAT IS THE FIRST THING YOU NOTICE ABOUT PEOPLE? The whole picture.
    >
    >15. RED OR PINK? Red.
    >
    >16. WHAT IS THE LEAST FAVORITE THING ABOUT YOURSELF? That I can list a number of things I don’t like about myself when in a bad mood.
    >
    >17. WHO DO YOU MISS THE MOST? My mother.
    >
    >18. DO YOU WANT EVERYONE TO SEND THIS BACK TO YOU? I am only sending it you, my dear 🙂
    >
    >19. WHAT COLOR PANTS AND SHOES ARE YOU WEARING? Striped dark coloured pants and beige shirt.
    >
    >20. WHAT WAS THE LAST THING YOU ATE? I will have my cereal now. With strawberries.

    >21. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW? 91.1. jazz radio.
    >
    >22. IF YOU WHERE A CRAYON, WHAT COLOR WOULD YOU BE? Red.
    >
    >23. FAVORITE SMELLS? Passing by a bakery, and the open sea.
    >
    >24. WHO WAS THE LAST PERSON YOU TALKED TO ON THE PHONE? My daughter.
    >
    >25. DO YOU LIKE THE PERSON WHO SENT THIS TO YOU? I do, very much.
    >
    >26. FAVORITE SPORTS TO WATCH? None. I always feel for those who lose.
    >
    >27. HAIR COLOR? Brown
    >
    >28. EYE COLOR? Brown
    >
    >29. DO YOU WEAR CONTACTS? No
    >
    >30. FAVORITE FOOD? Roasted red peppers.
    >
    >31. SCARY MOVIES OR HAPPY ENDINGS? Happy endings
    >
    >32. LAST MOVIE YOU WATCHED? Black book – a Dutch film about Word War II.
    >
    >33. WHAT COLOR SHIRT ARE YOU WEARING? Beige
    >
    >34. SUMMER OR WINTER? Summer
    >
    >35. HUGS OR KISSES? Depends.
    >
    >36. FAVORITE DESSERT? Can’t decide. I like trying new things.
    >
    >37. MOST LIKELY TO RESPOND? I don’t know.
    >
    >38. LEAST LIKELY TO RESPOND? I wouldn’t send it someone who wouldn’t respond.
    >
    >39. WHAT BOOK ARE YOU READING NOW? The No.1 Ladies’ detective Agency by Alexander McCall Smith. My Birthday gift.
    >
    >40. WHAT IS ON YOUR MOUSE PAD? I don’t have one
    >
    >41. WHAT DID YOU WATCH ON T.V. LAST NIGHT? Didn’t watch tv last night.
    >
    >42. FAVORITE SOUND? My daughter’s voice.

    >43. ROLLING STONES OR BEATLES? Used to be the Stones, but now…yes, the Beatles.
    >
    >44. WHAT IS THE FURTHEST YOU HAVE BEEN FROM HOME? Back home.
    >
    >45. DO YOU HAVE A SPECIAL TALENT? A few, but my favourite is dance.
    >
    >46. WHERE WERE YOU BORN? Skopje, Macedonia, then a part of Yugoslavia, a country that doesn’t exist any more.
    >
    >47. WHOSE ANSWERS ARE YOU LOOKING FORWARD TO GETTING BACK? Everybody’s.

  4. I pazi stvarno nema pitanja br. 25. Evo ga, ispravila.
    Ne znam da li ti se cini sada kad si ga ispunio da je upitnik u stvari potpuno neocekivano simpatican. Nesto kao ona tvoja ‘simpaticna luda’. Meni bas jeste. Moja klinka bi uizvala u popunjavanju. Dacu i njoj 🙂

    Inace, pitanje br. 1 te pita da li si po nekome dobio ime, a 37 i 38 su beznacajni – ko je najverovatniji i najmanje verovatan da odgovori na upitnik.

    Hvala sto si se potrudio. Bas mi je drago.

  5. OK, onda da dopunim odgovore.
    1. Ime sam dobio po svom stricu
    25. Ja i ne poznajem osobu od koje sam dobio upitnik, ali mislim da mi se dopada 🙂
    Inače, ovakvi upitnici su česti u blogerskim zajednicama i deo su nekih standardnih „igara“ kao što je, recimo, MEME (jedan bloger napiše tekst na određenu temu i onda proziva sledećeg /ili više njih/ da piše o tome i tako dok se svi ne izređaju). Jedan simpatičan primer imaš ovde. I da, takvi upitinci imaju svoj šarm, slažem se.

  6. Blogerski svet mi je nepoznat. Zanimljiv kao i mnogi svetovi, i najzanimljivije u svemu je kako se ljudi brzo okupe, privuceni vatri.
    Cenim kratke lekcije koje mi uputis povremeno 🙂

  7. Povratni ping: strana reč « Atajlo

Ostavite odgovor

