Untitled

Kad sam bila mala, ali sasvim mala – pa i malo veca – znala sam kako napraviti svet boljim i lepsim. Nisam mislila da mi treba vise iskustva od onoga sto sam vec bila stekla, niti da bih trebala jos nesto da naucim. Kako su godine prolazile, doslo je iskustvo, i naucilo se stosta, ja sam zaboravila kako.

Sada ne znam da li ga i sama cinim gorim i ruznim.

3 mišljenja na „Untitled

  1. Podsetilo me sad ovo na jedan dan, nisam imao vise od 9, a pre bih rekao da sam imao 8 godina.
    Igrao sam se sam, secam se i gde i kako, skupio sam bio parcice polomljenog zatamnjenog stakla, i onda ih uklapao u razne oblike, mastajuci o kojecemu.
    I onda mi dodjose misli o tome sta bih uradio kad bih imao na raspolaganju tri zelje kao ostvarive.
    Poslednju sam bio namenio sebi, a jedna od prve dve je bila namenjena boljem svetu, iz perspektive decaka tog uzrasta.
    I to mi zaista nije izgledalo neostvarivo, mislim na promene, ne da ce se bas moje zelje ostvariti na taj nacin.
    A onda je doslo sve to sto sama pominjes.
    No, na srecu, ako nista drugo, tu su neka druga deca.

  2. Ja uhvatim sebe i sada, ponekad, kako ponudim sebi taj izbor – ispunjenje zelja. Promena sveta na bolje mi je i dalje u vrhu. Shvatila sam da to ima veze delimicno sa time sto se nikad ne prerastu neke stvari, i to je dobro (kad su dobre), a i sa time da nema mnogo lepsih stvari od zeljenja. Treba uvek nesto zeleti.

    Podsetio si me i na jednu pricu koju sam napisala pre par godina, na engleskom. Mislim da je prica zaista jako dobra, i poslala sam je par puta na neka mesta ovde, bez ikakvog rezultata. Radi se o ispunjenju zelja. I pitam se da li oni tamo, koji su je procitali – ako jesu – ne pamte vise taj poseban odnos sa magicnim zeljama. Ko zna.

Ostavite odgovor

