Kauc – frizider relacija

Kad sam prvi put otisla do frizidera po maslinku, to je bio izolovan slucaj.

Kad sam se na pola puta do kauca okrenula na peti i vratila po jos jednu, mislila sam samo na ukus u ustima, onaj maslinasti, slan, opor, kiseo, i jos onaj dodatni koji je neopisiv.

Treci put nisam stigla ni do pola. Tu sam stala. (Prve dve su bile grizene, ova je cela odmah uletela u usta). Obicna anksioznost, govorim sebi. Tri, cetiri, pet dana sam provela…bolje da nisam.

Nije mi ovo prva pomama za maslinkama. Poslednji put je to bilo godine tamo neke pocetkom veka.

Otisla sam bila po jos jednu. Mt. Olive. I Admiral Frigidaire. Katharine Hepburn bi ga odvela na piknik. I ni jednog trenutka mu ne bi stavila do znanja da je square. Ooops, prizmatican. Karizmatican? Trgovina maslinkama je u pitanju. Zaglavljena vrata na Admiralu nece nikome uciniti dobro.

Ostavite odgovor

