The winner took all

Pogledati prethodnu belesku nize.

And the winner was:

Denzel.

Iskljucivo zato sto je u sizeu pisalo da je junak filma pokusavao da spasi zenu svog zivota. I Clive je spasavao jednu zenu, samo sto je ona bila za celo covecanstvo. Kakvo vece!

A sada jedan odlomak o zenama iz knjige „The No.1 Ladies’ Detective Agency“ – autor Alexander McCall Smith:

„… But what if the man who wanted to marry her was a bully, or a drunkard, or a womaniser? All of this was possible; there was any number of men like that, waiting for an attractive girl that they could latch on to and whose life they could slowly destroy. These men were like leaches; they sucked away at the goodness of a woman’s heart until it was dry and all her love had been used up. That took a long time, he knew, because women seemed to have vast reservoirs of goodness in them.“

Ovo su razmisljanja jednog oca u Botswani, cija devojcica je dovoljno porasla da napusti roditeljsku kucu i on gleda dalje u buducnost, zabrinut za njeno dobro, uprkos njenoj pameti i dobrim navikama.

Denzel je bio pravi izbor veceras iz jos jednog razloga. Videla sam kratki segment o jednom autoru stripa: Ho Che Anderson. I Ho i Che jasno je odakle dolaze. Rodjen je u Londonu, sto objasnjava donekle radikalne roditelje. Uz sva blesava imena koja se daju deci u Americi, ovde se komunizam mrzi i dalje podjednakim zarom. Sada ga dodatno i preziru, jer, kao sto dobro znamo, the winner is…

Osim toga, Amerikanci ne veruju mekanim Evropljanima, prevrtljivim Azijatima, i zapaljivim Latinima. Jedina odbrana protiv komunizma je bila i ostala Amerika.

Elem, Ho Che je autor stripa o Martin Luther Kingu, odnosno graficke novele u tri nastavka. Za vise informacija pogledati ovde: http://www.hocheanderson.com/index2.htm

Film nije nista narocito. Ali je nas junak svoju misiju izvrsio.

4 thoughts on “The winner took all

  1. nego htedoh da te pitam, jel ovde bio tekst o San Dijegu, okeanu… počeo sam juče čitati i sad ne mogu da pronadjem, možda sam ja pobrkao blog…
    ups pa gde mi nestade predhodni komentar? 🙂

  2. Zdravo Oki 🙂
    Ovaj blog je jos uvek u nastajanju, i ti si prvi posetioc.
    Dobrodosao!

    Jeste, juce je ovde bio tekst o San Dijegu, pa sam ga skinula. Sinoc sam se konacno odlucila za koncepciju i takvi tekstovi mi se ne uklapaju (predugacak, ne sledi tok svesti, bar ne u jednom dahu…). Danas ili sutra cu postirati kracu verziju. Manje teksta, vise fotografija…kako rekoh, blog je u nastajanju dok ja ucim 🙂

    Ali cu staviti link na moju ostavu tekstova, tamo ima svacega, za one koji vole duze citanje.

    Pozdrav,

Ostavite odgovor

