Dan 1, nesto kasnije

I am on something

and it’s got to be you

Ovo je trebao da bude pocetak moje prve rock’n’roll balade. Napisala sam bila jedan blues nekom prilikom, dosta neozbiljno ali tako je uvek na pocetku svega. Uozbiljim se kad niko ne gleda. Blues nije bio nista narocito, kad ga vec pominjem i ozbiljna sam, ali ovo.. – ovo je trebala da bude prava balada, da sa njom udjem u istoriju lake muzike i stihoklepstva.

Nesrecnim zapletom okolnosti, bas u vreme kad su se nadahnuto pojavili gornji stihovi, uklonjen mi je, bez anestezije, ljubavni misic. The love muscle, if you know what I mean.

Posledica takvog jednog zahvata je da sam izgubila osecaj u izvesnim predelima tela, i ne ide mi pisanje balada. Probala sam alkohol. I cokoladu. Tudje balade. Romanticne filmove. Beletristiku. PMS. PostMS.

Nis-ta!

Sa neosetljivoscu te vrste moze da se zivi, ali je velika steta za baladu. Imam i nekoliko pesama zapocetih i skoro dovedenih do kraja, koje su isto ostale nedovrsene. Njih mi nije zao.  Ali ova balada je imala nesto. Sto ja vise nemam. Najvise bih volela kad bi je neko uzeo, zavrsio, postao slavan sa njom, dao joj zivot koji zasluzuje. Ovako je preskacem u ‘drafts’ folderu, i podseti me s vremena na vreme sta sam izgubila. Neka mi je neko skine s ociju!

Ostavite odgovor

